Fine og behagelige klær

jeg har ingen gravidklær, syns de er utrolig trasige alle sammen. Har heller kjøpt klær (jakker og ei bukse og sykkelshorts og kjoler) fra Zizzi og stordameavdelinga på kappahl. Ellers går jeg veldig mye i elastiske skjørt og kjoler, og bruker sykkelshorts under slik at låra ikke gnisser. Jeg kan bruke en del av mine gamle overdeler/skjorter til skjørt/kjolene, da bare knyter jeg de ovenfor magen slik at den kommer frem. Trist at det skal være så dårlig utvalg på gravidklær :(
 
Jeg liker så godt at dere hjelper hverandre med hvor man får kjøpt gode klær til gravidmagen!
 
Åh, fikk nettopp en tights i posten som var fantastisk behagelig:notworthy Men hva bruker dere av overdeler til tights??
Vant til å bruke bukse jeg, så vet liksom ikke helt hva som passer til:hilarious:
 
Åh, fikk nettopp en tights i posten som var fantastisk behagelig:notworthy Men hva bruker dere av overdeler til tights??
Vant til å bruke bukse jeg, så vet liksom ikke helt hva som passer til:hilarious:
Lange topper, gensere eller kjole :D
 
Hmm, må nok søke litt og sjekke ut det der..:hilarious: bruker du vanlige eller beregnet på gravid?
begge deler :p Noen med høyt liv som jeg hadde fra før, noen strikkede som var store nede (mer som tunika) passer fortsatt. Men de plaggene jeg er glad i prøver jeg å ikke presse over magen, da kan jeg ikke bruke de senere.

Noen av toppene er beregnet på gravide. Ingen av kjolene mine er beregnet på gravide, men de "gamle" passer fint likevel. De sitter bare litt høyrere oppe plutselig :D (det er fordelen med at minikjoler vanligvis rekker meg til knes ;) )
 
begge deler :p Noen med høyt liv som jeg hadde fra før, noen strikkede som var store nede (mer som tunika) passer fortsatt. Men de plaggene jeg er glad i prøver jeg å ikke presse over magen, da kan jeg ikke bruke de senere.

Noen av toppene er beregnet på gravide. Ingen av kjolene mine er beregnet på gravide, men de "gamle" passer fint likevel. De sitter bare litt høyrere oppe plutselig :D (det er fordelen med at minikjoler vanligvis rekker meg til knes ;) )

Hehe, skjønner.. Men hva bruker du hvis det er kaldere enn kjolevær så du trenger noe med lange armer da? Jeg høres sikkert helt håpløs ut, men er som sagt vant til å gå med jeans eller turbukser og strikkagensere eller fleece-/ulljakker..så kjenner jeg er litt dårlig på dette.. :hilarious: Var bare så utrolig behagelig med tightsen, så vil gi den et forsøk!
 
Jeg har gensere med god plass til magen (hjemmestrikkede) og tunika med lang arm :p Men husk at her nede er det 26 grader, så har foreløpig ikke sett behovet for veldig lange ermer ;)

Jeg fikk noen t-skjorter med 3/4 arm i Norge før jeg dro, samt noen bukser. De funker nok en stund de også :) Og så får jeg snike noen fra mannen.

Stormberg har mye fritidstøy, også til gravide. Men jeg vil anbefale deg å prøve klærne, det er ikke alle som er like greie i størrelsen :D Strikkegensere vil nok passe lenge, de er "levende" og beveger seg tross alt. Og vil ofte gå tilbake i fasong i vask :)
 
Jeg har gensere med god plass til magen (hjemmestrikkede) og tunika med lang arm :p Men husk at her nede er det 26 grader, så har foreløpig ikke sett behovet for veldig lange ermer ;)

Jeg fikk noen t-skjorter med 3/4 arm i Norge før jeg dro, samt noen bukser. De funker nok en stund de også :) Og så får jeg snike noen fra mannen.

Stormberg har mye fritidstøy, også til gravide. Men jeg vil anbefale deg å prøve klærne, det er ikke alle som er like greie i størrelsen :D Strikkegensere vil nok passe lenge, de er "levende" og beveger seg tross alt. Og vil ofte gå tilbake i fasong i vask :)

Oi, da er du heldig! Her hadde vi nysnø på nærmeste fjell i går og 8 grader:yuck: Får ikke akkurat brukt sommerkjolene jeg kjøpte meg:hilarious:

Ja, strikkagenserne og turbukser får jeg brukt lenge utover..det er jo elastisk og fint. Har ferie helt til skolestart igjen, så hjemme her bryr jeg meg ikke så veldig om hvordan «looken» er heller.. men greit å ha noen litt finere antrekk når en skal ut på noe også:p
 
Back
Topp