Hm, den ene er vel fra Lindex, type skinn jeans. Den andre er fra en brukt sjappe i Tyskland.
Holder den fra Lindex seg oppe i livet, eller siger den mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, den ene er vel fra Lindex, type skinn jeans. Den andre er fra en brukt sjappe i Tyskland.
Nå har jeg ikke brukt den på en stund, siden det er litt varmt med trang jeans nå. Men mener å huske fra sist at den holdt seg godt på magen når jeg fikk stor mage.Holder den fra Lindex seg oppe i livet, eller siger den mye?
Lange topper, gensere eller kjoleÅh, fikk nettopp en tights i posten som var fantastisk behagelig Men hva bruker dere av overdeler til tights??
Vant til å bruke bukse jeg, så vet liksom ikke helt hva som passer til
Lange topper, gensere eller kjole
begge deler Noen med høyt liv som jeg hadde fra før, noen strikkede som var store nede (mer som tunika) passer fortsatt. Men de plaggene jeg er glad i prøver jeg å ikke presse over magen, da kan jeg ikke bruke de senere.Hmm, må nok søke litt og sjekke ut det der.. bruker du vanlige eller beregnet på gravid?
begge deler Noen med høyt liv som jeg hadde fra før, noen strikkede som var store nede (mer som tunika) passer fortsatt. Men de plaggene jeg er glad i prøver jeg å ikke presse over magen, da kan jeg ikke bruke de senere.
Noen av toppene er beregnet på gravide. Ingen av kjolene mine er beregnet på gravide, men de "gamle" passer fint likevel. De sitter bare litt høyrere oppe plutselig (det er fordelen med at minikjoler vanligvis rekker meg til knes )
Jeg har gensere med god plass til magen (hjemmestrikkede) og tunika med lang arm Men husk at her nede er det 26 grader, så har foreløpig ikke sett behovet for veldig lange ermer
Jeg fikk noen t-skjorter med 3/4 arm i Norge før jeg dro, samt noen bukser. De funker nok en stund de også Og så får jeg snike noen fra mannen.
Stormberg har mye fritidstøy, også til gravide. Men jeg vil anbefale deg å prøve klærne, det er ikke alle som er like greie i størrelsen Strikkegensere vil nok passe lenge, de er "levende" og beveger seg tross alt. Og vil ofte gå tilbake i fasong i vask