Fine og behagelige klær

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Hvor har dere kjøpt fine og behagelige klær til den voksende magen?

Jeg fikk tak i bukse, shorts og et par topper på H&M, men ble ikke superimponert over utvalget. Har også kikket en del på nettbutikker, men synes mye ikke ser så bra ut. Har f.eks sett etter en sommerkjole, men føler mange steder selger «telt» i stede:hilarious:
Kan være kjekt med en tråd der vellykkede kjøp kan postes slik at vi kan tipse hverandre:)
 
Sniker fra desember. Trenger også hjelp med klær!! Har ikke funnet så mye enda. Turbukse til gravide fra Stormberg, den bor jeg formelig i. Har funnet penkjoler på nett fra Tiffany Rose, men det er jo pentøy og ikke hverdags...
 
Jeg går masse i kjole!
Og de trenger absolutt ikke være gravidkjoler :)

De fleste har strikk i livet, slik at jeg kan ha strikket over magen.

Har kjøpt kjoler hos Lindex, ONLY, Vero Moda, Vila, Weekday og Indiska.

Tettsittende kjoler med mye stretch funker også bra! Også fint med lange, enkle kjoler - ta et belte rundt livet over magen for eksempel :)
 
Har 4 kjoler fra før som passer med belter over magen :p bukser og topper har jeg kjøpt på Zalando
 
Jeg går masse i kjole!
Og de trenger absolutt ikke være gravidkjoler :)

De fleste har strikk i livet, slik at jeg kan ha strikket over magen.

Har kjøpt kjoler hos Lindex, ONLY, Vero Moda, Vila, Weekday og Indiska.

Tettsittende kjoler med mye stretch funker også bra! Også fint med lange, enkle kjoler - ta et belte rundt livet over magen for eksempel :)

Sånne kjoler med strikk i livet jeg kunne tenke meg også, men sliter med å finne noen fine...
 
Kan se ut som Floyd har mange fine hverdagskjoler..kanskje jeg må prøve en bestilling derfra:D
 
Jeg har nettopp bestilt fra bonprix. Zalando og mamalicios og håper jeg er fornøyd:) syns klær fra typ hm/lindex osv er så kjedelige og lite utvalg
 
Jeg går også masse i kjoler. Har bestilt noen nye fra Bellapin.com, veldig fornøyd med de! Men litt lang leveringstid, tok to uker ca.
 
Har bestilt masse kjoler fra Zalando og går i disse med eller uten tights fra HM. Prøvde også strømpebukse for gravide, men syns ikke de var like behagelige som tightsene.
Og gravidtruser fra Lindex er et must her.
 
Har shoppet gravidbukser brukt, da har jeg fått tak i tre fine bukser til en billig penge istedenfor å kjøpe én ny fra HM som jeg egentlig ikke likte så godt. Har kjøpt én gravid joggebukse fra HM og en vanlig joggedress fra cubus i en stor størrelse, som jeg tenker blir veldig fine å bruke etter fødsel også.
Så har jeg kjøpt flere ribbet kjoler, fra bubbleroom og Nelly. Disse kjolene har god stretch! Så har jeg kjøpt vanlige gensere fra div klesbutikker, som vanligvis ville blitt for lang til meg, men magen gjør at de blir kortere. Ellers bruker jeg kåper istedenfor vanlige ute jakker, de kan jeg ha åpen uten at det ser dumt ut. Får se hva jeg finner på når det blir kjølig ute igjen!
Har kjøpt veldig lite gravidklær, heller kjøpt vanlige klær i litt større størrelser(unntatt bukser). I truser har jeg også bare gått opp et par str.
Jeg har søkt på Pinterest etter inspirasjon, så har jeg lett på nett etter lignende antrekk.
 
Fant ok kjole fra Boob hos mammaen min og meg https://mammanminogmeg.no

Det jeg sliter mest med å finne er skikkelige treningsbukser. Liker ikke materialene i buksene jeg har kjøpt så langt... de føles mer som athleticwear enn treningstøy. For tykk polyester og dårlige sømmer...
 
Jeg kjøpte bukse i «jeansstoff» på H&M som jeg egt var fornøyd med..men jo mer jeg bruker den, jo mer føles det som noe stadig vekk glir ned, og jeg må hele tiden gå og trekke den opp i livet.. Hjemme går jeg helst i Dæhlie-bukser som fremdeles passer i stede..
 
Jeg kjøpte bukse i «jeansstoff» på H&M som jeg egt var fornøyd med..men jo mer jeg bruker den, jo mer føles det som noe stadig vekk glir ned, og jeg må hele tiden gå og trekke den opp i livet.. Hjemme går jeg helst i Dæhlie-bukser som fremdeles passer i stede..
Enig! De siger veldig, må heise og heise og heise...
 
Det eneste jeg har av spesifikt gravidttøy er sånne jeans for gravide. Ellers satser jeg bare på kjoler og gensere med stretch eller vid passform. Gidder liksom ikke kjøpe masse tøy for 5 måneder. Og nå som det er sommer så trenger man ikke så mye klær uansett.
 
Det eneste jeg har av spesifikt gravidttøy er sånne jeans for gravide. Ellers satser jeg bare på kjoler og gensere med stretch eller vid passform. Gidder liksom ikke kjøpe masse tøy for 5 måneder. Og nå som det er sommer så trenger man ikke så mye klær uansett.

Hvor har du kjøpt jeansene?
 
Back
Topp