Filmtips?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Jeg kjeder meg i hjel! Må bare ligge i ro, og det er ikke akkurat så spennende. Noen som har sett en bra film i det siste? Evt en serie.

Soul surfer så jeg Igår! Synes den var veldig bra! Handler om hun sufe jenta som mistet armen sin i et hai angrep! Å idag har jeg sett mye på dama til... Som ligger på NRK.no det er også veldig morsomt! Kjenner meg igjen, kjedelig å måtte ligge mye i ro :(

Jordmødrene og Side om side er begge tilgjengelig på NRK.no, men de har du kanskje sett? Gode filmer: A beautiful mind og The imitation game.

Spørs hva du liker :) jeg har masse tips til filmer jeg liker, men hva slags type liker du?

Spørs hva du liker :) jeg har masse tips til filmer jeg liker, men hva slags type liker du?
Jeg liker egentlig alt, bortsett fra bilfilmer, Haha. Ikke helt fast and the furious-typen. Når det er sagt foretrekker jeg enkel underholdning og feelgood i disse dager. Vanskelig å konsentrere seg :p

Så en morsom og fin komedie i går om en med torettes. Skal sjekke tittel etterpå. Veldig bra skuespill og morsomme situasjoner :) fra 2014.

Om du ikke har sett på en serie som heter Modern Family anbefaler jeg den :D
Solsidan er å morsom, svensk serie :)

Back
Topp