Fikk se den lille i dag :)

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hadde legetime i dag fordi jeg ikke helt visste hvor langt jeg var på vei. Har heldigvis en supersnill lege :) Trodde kanskje jeg måtte dra til et sykehus for innvendig UL,men neida.. :) Fikk se den lille spiren i magen min ;) Han tok mål av fosteret og fant ut at jeg var en uke lengere på vei enn d jeg trodde :) Så jeg er 6+2 faktisk :) Termin 1.april :) Fikk også se hjertet slå.. Helt fantastisk :) :) Han kunne også fortelle meg at d var TO fostersekker der :eek: I den ene såg vi tydelig et liv,men den andre var tom.. Skal tilbake om 14 dager for å se om d er noe i den andre :) Spennenda altså :) Kanskje d er tvillinger i magen min!!! :)
 
Hadde legetime i dag fordi jeg ikke helt visste hvor langt jeg var på vei. Har heldigvis en supersnill lege :) Trodde kanskje jeg måtte dra til et sykehus for innvendig UL,men neida.. :) Fikk se den lille spiren i magen min ;) Han tok mål av fosteret og fant ut at jeg var en uke lengere på vei enn d jeg trodde :) Så jeg er 6+2 faktisk :) Termin 1.april :) Fikk også se hjertet slå.. Helt fantastisk :) :) Han kunne også fortelle meg at d var TO fostersekker der :eek: I den ene såg vi tydelig et liv,men den andre var tom.. Skal tilbake om 14 dager for å se om d er noe i den andre :) Spennenda altså :) Kanskje d er tvillinger i magen min!!! :)
Åå, så stas :) Jeg skal bestille time hos legen min til uken, håper og få se liv da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så spennende!! :D Ååh, så gøy å få se det lille nurket!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
D er helt fantastisk å få kunne se at d er liv der :) Blir mere avslappet og da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wooow så spennende!!;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Så spennende da :) og altid kjekt å være en uke lengre enn man tror :p
 
Hadde legetime i dag fordi jeg ikke helt visste hvor langt jeg var på vei. Har heldigvis en supersnill lege :) Trodde kanskje jeg måtte dra til et sykehus for innvendig UL,men neida.. :) Fikk se den lille spiren i magen min ;) Han tok mål av fosteret og fant ut at jeg var en uke lengere på vei enn d jeg trodde :) Så jeg er 6+2 faktisk :) Termin 1.april :) Fikk også se hjertet slå.. Helt fantastisk :) :) Han kunne også fortelle meg at d var TO fostersekker der :eek: I den ene såg vi tydelig et liv,men den andre var tom.. Skal tilbake om 14 dager for å se om d er noe i den andre :) Spennenda altså :) Kanskje d er tvillinger i magen min!!! :)
Wii så gøy!! Tenk om du får tvillinger!!


6. April 2013
7. April 2015
 
Har ikke gått opp for meg dette.. Jeg går rundt i min egen lille boble :) Tør ikke tenke på hva som vil skje om d er tvillinger :) Må jo ha tvillingvogn,dobbelt opp med alt :) Ågud,dette er spennende :) :) Syns d er litt rart å,for vi har ikke mange tvillinger i familien :) Men tvillinger eller ikke.. Var uansett hærlig å se liv i den lille vi så :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så deilig å ha sett liv :) Og artig at det kanskje er tvillinger også, om du synes det er stas da selvfølgelig :)

Jeg har alltid drømt om tvillinger, men tviler på at det vil komme noen tvillinger her ;)
 
Syns d er veldig stas om d er tvillinger :) Tvillinger er jo bare sååå søte ;) Men tror d vil bli travelt.. Har ei på tre og sambo har ei på 14 år.. Bli plutseli fra to barn til fire :) Men magefølelsen min sier d bare er én i magen.. Blir spennende å se om 14dager :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy :D må tenke meg det var en veldig deilig følelse å se ett lite hjerte som banker <3
 
Så spennende! Selv har både jeg og samboer mye tvillinger i vår slekt, men jeg håper selv jeg ikke får tvillinger :p Ikke misforstå meg, det er koselig og søtt med tvillinger, men personlig tror jeg ikke at jeg hadde taklet å fått to på en gang som førstegangsfødende :p
Masse lykke til ihvertfall! :D
 
Var veldig godt å få kunne se et hjerte som slo ja :) Senker skuldrene litt da :)

D å ha tvillinger i magen er jo skremmende.. D er sååå my en må forberede seg på. D vil bli hektisk,men tror nok at hvis vi har faste gode rutiner så vil d nok gå. D blir mye mer innkjøp.. Må ha tvillingvogn,ny bil,flere rom +++ ;) :) Har ett håp om at d er to levende vesen i magen,men føler at d bare er én. Men blir ikke skuffer for det :)
Tipper de aller fleste takler tvillinger når de er kommet ut,men tanken er skremmende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp