Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så braKan jeg spørre hva som skjedde i forige fødsel? hadde en tøff fødsel i januar som endte me bruk av sugekopp, vanskelig skulderforløsning, sydd 20 sting, mistet mye blod(fikk blodoverføring) og knekt haleben... +en del andre ting så har ikke lyst til å føde fler ganger-men vil jo ha flere barn....
Tror ikke bestandig det er er så lett alle plasser. Med mindre du har en fysisk årsak (som f.eks komplikasjoner under forrige fødsel som kan gjenta seg) så er det jo ofte vanskelig å få. Har i hvertfal hørt mange som må kjempe seg til det.Ja. Jeg gikk 16 dager over var satt i gang i tre dager fikk ingen opning bare masse veer så ente med haste ks. Derfor ba jeg om planlagt nå. Det var ikke noe problemhun veide nesten 5kg å får man en stor blir som regel neste det å.
Skjedde mye mere under fødselen som at de satt meg på drypp men glemte dryppet fikk bare saltvann i 3 timer. Pluss pluss...
Men du får da planlagt ks du å om du vill
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Har de tatt røntgen etter fødselen for å sjekke bekkenet? Det gjorde de hos meg og det var vist noe trange forhold, men datra mi lå også noe feilinnstilt. Venter enda på samtale for å finne ut om det er for trangt å om det blir planlagt keisersnitt eller jeg må prøve å føde. De prøvde sugekopp på meg, men jenta ville ikke rikke seg. Derfor de tok røntgen av bekkenet. Er vel bedre å gjøre det før man blir gravid på nytt.så braKan jeg spørre hva som skjedde i forige fødsel? hadde en tøff fødsel i januar som endte me bruk av sugekopp, vanskelig skulderforløsning, sydd 20 sting, mistet mye blod(fikk blodoverføring) og knekt haleben... +en del andre ting så har ikke lyst til å føde fler ganger-men vil jo ha flere barn....
Huff hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Har de tatt røntgen etter fødselen for å sjekke bekkenet? Det gjorde de hos meg og det var vist noe trange forhold, men datra mi lå også noe feilinnstilt. Venter enda på samtale for å finne ut om det er for trangt å om det blir planlagt keisersnitt eller jeg må prøve å føde. De prøvde sugekopp på meg, men jenta ville ikke rikke seg. Derfor de tok røntgen av bekkenet. Er vel bedre å gjøre det før man blir gravid på nytt.
nei, de mente det var normalt å det ville gå over etter noen uker.... senere når jeg fortsatt hadde vondt fikk jeg bekjed om enda lengre tid før det skulle gå over, så lengre tid osv... men nå er det snart gått et halvt år uten at det over hode har blitt noe bedre så skal da få legen min til å henvise meg til sykehuset. Er ikke sikker på om det vil tatt noe bilder for å måle bekkene, men det skulle vel vært gjort i utgangspunkte siden jeg er såpass lav(faktisk bare 1.50), har og korte fingre og små føtter som og er tegn på innvendig smalt bekken. Guttn min var og ikke helt i beste stilling, han kom som stjernekikker men roterte rundt så kom sideveis ut(hans høyre skulder satt fast i mitt halebein)... sånn jeg føler det nå så håper jeg på planlagt ks neste gang....