Fikk ikke komme inn til TUL pga korona.

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne:love2
Har også vært inne å sjekket mange ganger om det var kommet noen oppdatering.
Vi var også på tul i går og fikk bekreftet at alt stod bra til, så nå er vi akkurat kommer over der vi hadde MA, og jeg har lovet meg selv å begynne å glede meg over graviditeten og ikke bare bekymre meg:Heartred
:wav

:talk017

Jeg var helt skjelven i hele går og plutselig havna jeg litt for langt inni bobla og glemt tid og sted og omgivelser! Har vært bekymret i mange dager og plutselig gikk lufta ut av ballongen! Ble helt utmattet!

Veldig takknemlig for deres støtte oppi alt! Betyr mye! Dere er fantastiske!

Vis vedlegget 358570
Her er drømmen vår!

Vi har aldri kommet så langt som dette, så det føles surrealistisk!

Alt så bra ut!! Kan ikke tro det!!

2 cm lang og 178 slag i minuttet:arghh::arghh::Heartred

Vis vedlegget 358571
Fantastisk!:Heartpink:Heartred

Jeg var helt skjelven i hele går og plutselig havna jeg litt for langt inni bobla og glemt tid og sted og omgivelser! Har vært bekymret i mange dager og plutselig gikk lufta ut av ballongen! Ble helt utmattet!

Veldig takknemlig for deres støtte oppi alt! Betyr mye! Dere er fantastiske!

Vis vedlegget 358570
Her er drømmen vår!

Vi har aldri kommet så langt som dette, så det føles surrealistisk!

Alt så bra ut!! Kan ikke tro det!!

2 cm lang og 178 slag i minuttet:arghh::arghh::Heartred

Vis vedlegget 358571

Tenk at noe så lite allikevel er så stort♥️ fantastiske nyheter !! Men jeg må bare si, selv om du sikker ønsker symptomer for å bekrefte liv...husk da på at ikke alle har symptomer og prøv og slapp av med det ♥️ Noen får aldri det annet enn at de ser magen vokser og etterhvert kjenner liv :) mens noen henger over bøtta før de omtrent vet at det er bolle i ovnen! Håper du klarer å slappe mere av nå ♥️ jeg har troen på at denne gangen sitter frøet løpet ut ♥️

Back
Topp