Fikk ikke komme inn til TUL pga korona.

Har ny time i dag kl 12.30 og sykehuset har ringt meg på forhånd i dag og avklart at jeg får komme inn selv om jeg høres forkjøla ut! Krysser fingrene! En stor milepæl for oss om alt er som det skal i dag!

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Hvis du har en negativ covid så hadde jeg bare sagt det er allergi om noen lager bråk! Lykke til!

Det sa de til meg også! «Såvidt de får være med på fødselen, så kan dessverre ikke være med på noen av ultralydene» :/ Så mye for å inkludere far mer!
Det sitter mange fedre på venterommet på gyn pol til at det ikke er lov å ha med far :rolleyes:

Så bra du får komme inn!! Lykke til ❤️❤️

Så bra at du fikk komme inn til slutt!! Jeg har troen!:Heartred
Her har de åpnet opp for partner på oul på sykehuset.

Hvordan gikk det?:)<3

Spent på å høre hvordan det gikk idag ❤️

Nå er jeg bare innom for å sjekke om det har kommet noen oppdateringer - krysser alt jeg har for at alt er fint med deg og lille❤

Tenker på deg og håper alt gikk bra i dag :Heartred

Tenker på deg ❤️ Håper det gikk bra i dag!

Tenker på deg<3 Håper alt gikk bra

Er innom å sjekker her hele tiden:Heartred Håper så inderlig at alt er bra! Om ikke så må du virkelig få skikkelig hjelp snart!:Heartred

Håper alt gikk bra. Tenker masse på deg:Heartred

Hei! Skjønner at det er kipt å utsette timen på grunn av forkjølelse, men så utrolig dårlige råd folk kommer med at en skal lyve og late som en ikke er forkjølet. Smitter du de på sykehuset med forkjølelse så er det kanskje noen andre det går utover. De som jobber kan ikke gå på jobb når de er syke. Har dere tenkt på det?
Håper det går bra på ultralyden. ❤️ Første trimester er lang og vanskelig når en har mistet før, men det blir bedre når magen vokser og risikoen for å miste synker betraktelig.

Håper alt står bra til:Heartred

Hei! Skjønner at det er kipt å utsette timen på grunn av forkjølelse, men så utrolig dårlige råd folk kommer med at en skal lyve og late som en ikke er forkjølet. Smitter du de på sykehuset med forkjølelse så er det kanskje noen andre det går utover. De som jobber kan ikke gå på jobb når de er syke. Har dere tenkt på det?
Håper det går bra på ultralyden. ❤️ Første trimester er lang og vanskelig når en har mistet før, men det blir bedre når magen vokser og risikoen for å miste synker betraktelig.

Når man har en negativ korona test, er nøye med håndhygiene og bruker munnbind skal det vannvittig mye til å smitte noen! Syntes noen ganger man må kunne vise litt forståelse og ikke bare tenke A4. Jobber selv i helsevesenet og i denne situasjonen mener jeg at mor bør tas inn uansett. De ansatte som er vaksinert nå bruker ikke munnbind lengre en gang!

Back
Topp