Fikk ikke komme inn til TUL pga korona.

Proverpånummerto

Glad i forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Novemberfnuggene 2023
Må bare få ut litt frustrasjon! Hadde time til TUL igjen i dag, men fikk ikke komme inn til timen fordi jeg var litt forkjølet. Jeg har negativ korona test, men det hjalp ikke. Det var akkurat på dette tidspunktet det gikk feil forrige gang ved MA og jeg er helt sikker på at det samme skjer nå:( Jeg er nå uke 8 + 3 og symptomene minsker. Har ingen blødning eller smerter, men mistenker ny MA. Jeg er livredd og jeg har bare lyst til å gråte. Så hjertet i uke 6 +5, men det gjorde jeg forrige gang det gikk galt også. Jeg burde jo være kvalm og dårlig og kjenne det nå. Er livredd for å må gjennom en ny tablettkur.

Er så utrolig lei av å gå i denne bobla og bare bekymre meg hele tiden.
Jeg skjønner hvorfor jeg er bekymret, men hater at det tar ALT fokus.

Vil så gjerne at det skal gå denne gangen, men prøver å mentalt forberede meg:(

Håper det går bra med dere andre her inne:Heartred

Uff dette høres ikke noe alrigt ut. :Heartbigred skjønner godt du er frustrert det har du all rett til og være. Sender bare gode tanker :Heartbigred

Må bare få ut litt frustrasjon! Hadde time til TUL igjen i dag, men fikk ikke komme inn til timen fordi jeg var litt forkjølet. Jeg har negativ korona test, men det hjalp ikke. Det var akkurat på dette tidspunktet det gikk feil forrige gang ved MA og jeg er helt sikker på at det samme skjer nå:( Jeg er nå uke 8 + 3 og symptomene minsker. Har ingen blødning eller smerter, men mistenker ny MA. Jeg er livredd og jeg har bare lyst til å gråte. Så hjertet i uke 6 +5, men det gjorde jeg forrige gang det gikk galt også. Jeg burde jo være kvalm og dårlig og kjenne det nå. Er livredd for å må gjennom en ny tablettkur.

Oi, huff det var kjedelig! Må du vente til du ikke er forkjølet lenger?

Krysser alt jeg har for at du slipper en ny MA ❤ mange gode tanker til deg.

Sniker. Altså, hvis du vet at det ikke er corona, så tror jeg jeg hadde vært litt mer egoistisk :troll: hadde jeg vært deg ville jeg kjørt på med hostesaft og sånn nesespray som åpner opp og stopper renning, og så ikke sagt noe om symptomer.

Oi, huff det var kjedelig! Må du vente til du ikke er forkjølet lenger?

Krysser alt jeg har for at du slipper en ny MA ❤ mange gode tanker til deg.

De skulle prøve å høre med legen om jeg kunne komme i morra istedenfor, men skal få kjæresten til å kjøpe med hostesaft og gode halstabletter, så kanskje jeg klarer å skjule det/late som jeg er bedre. Er så sykt hås i stemmen, og hoster minimalt, ellers er jeg frisk.

Last edited:
  • Liker
Reactions: HCS
De skulle prøve å høre med legen om jeg kunne komme i morra istedenfor, men skal få kjæresten til å kjøpe med hostesaft og gode halstabletter, så kanskje jeg klarer å skjule det/late som jeg er bedre. Er så sykt hås i stemmen, og hoster minimalt, ellers er jeg frisk.
Det høres bra ut! Masse lykke til! Krysser alt for at alt er bra! :Heartred

Så utrolig kjipt! Helt snålt at negativ koronatest ikke var nok :eek: Håper du får ny time raskt, hvis ikke ville jeg har ordnet en time privat. Vondt å gå rundt og ha det slik ❤

Sniker fytti så kibt men selv om det gikk gale sist kan det gå bra denne gangen, husker med graviditet etter sa var det skummelt å komme like langt tenk om det går gale igjen...

Håper og krysser alt for at du tar feil og at alt går fint. Har ikke opplevd å miste selv, men skjønner jo at man blir ekstra bekymret for alt. Lite symptomer trenger jo ikke å bety at man mister, men har full forståelse for at det er både frustrerende og tungt. Håper det ordner seg med TUL og at det går riktig vei denne gangen:Heartred:Heartred

Neeeei

Håper du får komme inn i morgen, Marthe<3
Forferdelig den uvissheten du står i nå!
Men jeg har troen<3

Last edited:
Klemmer ❤️❤️ Krysser fingrene for at du kommer inn imorgen!!

Huff, skjønner deg så utrolig godt! Jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet når jeg kom rundt den tiden da jeg mistet forrige gang. Mine symptomer avtok når jeg kom litt ut i uke 8, og har vært mindre siden. Men fikk se et bankende hjerte og sprellende armer og ben ei god uke etter det. Det er fryktelig når den eneste erfaringen man har er at det har gått galt, så man forbereder seg på det hele tiden. Jeg krysser alt jeg har av fingrer og tær for at du får komme inn i morgen, og at du får se et hjerte som slår igjen :Heartred Stor klem

Krysser fingrene for at spiren fremdeles vokser som den skal inni der :Heartred

Føler alt for mye for tiden blir skyllet på korona! Skal på TUL i dag og mannen min får ikke være med :banghead: sykehuset er i normal drift igjen men de rikker ikke på reglene. Får ikke ha han med før fødselen! o_O

Krysser fingrene for at spiren fremdeles vokser som den skal inni der :Heartred

Føler alt for mye for tiden blir skyllet på korona! Skal på TUL i dag og mannen min får ikke være med :banghead: sykehuset er i normal drift igjen men de rikker ikke på reglene. Får ikke ha han med før fødselen! o_O

Det sa de til meg også! «Såvidt de får være med på fødselen, så kan dessverre ikke være med på noen av ultralydene» :/ Så mye for å inkludere far mer!

Har ny time i dag kl 12.30 og sykehuset har ringt meg på forhånd i dag og avklart at jeg får komme inn selv om jeg høres forkjøla ut! Krysser fingrene! En stor milepæl for oss om alt er som det skal i dag!

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Har ny time i dag kl 12.30 og sykehuset har ringt meg på forhånd i dag og avklart at jeg får komme inn selv om jeg høres forkjøla ut! Krysser fingrene! En stor milepæl for oss om alt er som det skal i dag!

Hurra! Dette går bra! Det skal gå bra<3

Så bra!!!:happy: Masse lykke til I dag:Heartred Venter spent på oppdatering seinere!

Det sa de til meg også! «Såvidt de får være med på fødselen, så kan dessverre ikke være med på noen av ultralydene» :/ Så mye for å inkludere far mer!

jeg fikk ha med søsteren min på tul nå på fredag som var. Legen sa til meg at alle det var fullvaksinert, så de brydde seg ikke noe om hvem som var med.

Back
Topp