Fikk for meg

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
at dåp og bryllup hadde vært litt morsomt :D Bare dumt at samboer ikke vil gifte seg i kirken :P

Hadde blitt en morsom overraskelse for gjestene :) Ikke minst billig med maten :P

verken jeg eller samboer er noe spesielt fest mennesker bare det å samles og skravle er mer enn nok for oss :D :P

*drømmedrømme*

Om du ønsker å slå de to begivenhetene sammen kan dere jo evt gifte dere i tinghuset dagen før og så ta en velsignelse i kirken.

Går fint an å ta det borgerlig, det gjorde vi :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Blir nok borgerlig/ tinghuset en gang i fremtiden, håper jeg :P

Er 7,5 år siden vi forlovet oss, så er rimelig klar til bli hans kone :P :)

Tenker sånn to fluer i en smekk. Og en stor overraskelse når vi kommer nedover kirkegangen :D :P

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

ååå det hørtes koselig ut :) her blir det leeenge til bryllup hvis det i det hele tatt noen gang kommer til å skje.... sambo er redd for å binde seg, har noen uheldige tidligere forhold bak seg. Men dette har jeg visst omtrent hele tiden så selv om jeg gjerne skulle blitt hans kone så vil jeg ikke mase om det. Han får modnes over tid :)

og ps med litt vel morratrøtte øyne leste jeg overskriften "gikk for meg" og tenkte at "jøss nå deler vi jammen ALT" før jeg leste en gang til..... hahaha :D

Ei i barselgruppa jeg gikk hos med sønnen min gjorde det. Det var hemmelig for ALLE, inkl. familien, så det var vi i barselgruppa som hjalp henne å planlegge, var med på kjoleprøving osv :) Vi var også med i selve bryllupet, å det var utrolig morro å se alle de overraskede ansiktene! Tror det var en dag de fleste i kirka husker for å si det sånn :P

ååå det hørtes koselig ut :) her blir det leeenge til bryllup hvis det i det hele tatt noen gang kommer til å skje.... sambo er redd for å binde seg, har noen uheldige tidligere forhold bak seg. Men dette har jeg visst omtrent hele tiden så selv om jeg gjerne skulle blitt hans kone så vil jeg ikke mase om det. Han får modnes over tid :)

og ps med litt vel morratrøtte øyne leste jeg overskriften "gikk for meg" og tenkte at "jøss nå deler vi jammen ALT" før jeg leste en gang til..... hahaha :D

Hahaha.... Ja, jeg kan virkelig anbefale å være våken før man leser noe :P Utrolig hva man faktisk deler på et forum :P

Venninna mi gifta seg på tinghuset, også fikk de en velsignelse under dåpen og feiret litt begge deler etterpå :)

Koselig da :)

Samboer likte ikke ideen :P Akkurat som forventet :) Jaja :) Jeg overlever :P
Nevnte ideen for sambo :p fikk ikke noe ordentlig svar, så må nevne det igjen snart :p masse penger spart!

Jeg er ikke gira på et så stort bryllup uansett, så for meg hadde det vært perfekt ^^ men sambo er så gammeldags, skal gjøres som det alltid har blitt gjort

Hehe.... Min er ikke sånn. Vil helst gjemme seg :P men jeg er helt lik der, liker ikke oppmerksomhet :P ikke på den måten :P men har jo lyst på kjolen og gå mot mannen min :D :P og god middag/mat :D
Alt annet kunne jeg vært uten :P

Termin 17. Januar

Hehe.... Min er ikke sånn. Vil helst gjemme seg :P men jeg er helt lik der, liker ikke oppmerksomhet :P ikke på den måten :P men har jo lyst på kjolen og gå mot mannen min :D :P og god middag/mat :D
Alt annet kunne jeg vært uten :P

Termin 17. Januar
Det er sambo som bestemmer at det blir dåp, kunne godt ha droppet det jeg, har ikke helt bestemt meg på hva jeg vil. Men det blir dåp, det har han bestemt :p så da kan jeg prøve å trumpe igjennom giftemål med det samme :p men tenkte du å ha forlover da?

Det er sambo som bestemmer at det blir dåp, kunne godt ha droppet det jeg, har ikke helt bestemt meg på hva jeg vil. Men det blir dåp, det har han bestemt :p så da kan jeg prøve å trumpe igjennom giftemål med det samme :p men tenkte du å ha forlover da?

Ja, det synes jeg du skal da :D

Her blir det dåp, bare rett og slett for å spare penger senere :P haha :P Og greit og ha gjort det til en even. konfirmasjon :)

Har forlover, :D Søstern min :D Samboer har ikke :( Så sikkert der det stopper litt opp for han :( Søstern har til og med tilbydd seg å være forloveren hans og jeg kunne velge en annen :P Hun har planene klare for utdrikkningslaget alt hun :P haha :D

Ja, det synes jeg du skal da :D

Her blir det dåp, bare rett og slett for å spare penger senere :P haha :P Og greit og ha gjort det til en even. konfirmasjon :)

Har forlover, :D Søstern min :D Samboer har ikke :( Så sikkert der det stopper litt opp for han :( Søstern har til og med tilbydd seg å være forloveren hans og jeg kunne velge en annen :P Hun har planene klare for utdrikkningslaget alt hun :P haha :D
Men da har du det nesten klart da :D er jo fortsatt litt tid på å bestemme seg ;)

Vi driver å planlegger å bygge hus, så sambo har fått det for seg at vi skal ha bryllup, dåp OG "takkforhjelpa" festen ilag :p .. Skal bli stor ståhei!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

at dåp og bryllup hadde vært litt morsomt :D Bare dumt at samboer ikke vil gifte seg i kirken :P

Hadde blitt en morsom overraskelse for gjestene :) Ikke minst billig med maten :P

verken jeg eller samboer er noe spesielt fest mennesker bare det å samles og skravle er mer enn nok for oss :D :P

*drømmedrømme*

Jeg var i et sånt "overraskelsesbryllup" en gang. Datteren skulle døpes, og plutselig sto foreldrene der og ble viet også. Det var så koselig og romantisk :D og veldig overraskende og ikke minst moro :D

✌️

Back
Topp