Fikk DU svineinfluensaen??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Noen her som faktisk fikk påvist den?

Hvor syke ble dere?

ække sikker, hadde en influensa i den perioden, så ble sykemeldt men de orka ikke sjekke om det var svineinfluensa, de bare sykemeldte for føre var. Jobben som ga meg beskjed om å ordne sykemelding, de ville ikke ha meg inn på legekontoret itilfelle det var det :p sånn om det ikke ble værre enn det var når jeg ringte :)

Nei.
Ingen i familien.

Er ikke sikker. Hadde kraftig influensa og var så dårlig at jeg så vidt kom meg på do, sa sjekka aldri. Var syk en uke, og så like fin igjen.

Nei, jeg vaksinerte meg.

Kompisen til en kollega fikk den og lå lenge på sykehuset - svevde mellom liv og død. 
Men det gikk bra. Det var en av grunnene til at jeg vaksinerte meg, når jeg så hvor syke folk ble av den på nært hold. Et barn i nærmiljøet ble dødssyk. Men klart, det var jo allikevel få tilfeller av sykdommen..

2*søte*små skrev:
Nei.
Ingen i familien.

Ja, mannen og jeg.. Legen sa det var kun svineinfluensaen som gikk, og ikke vanlig.
Så de ville ikke ta oss imot på legekontoret!
Har ALDRI vært så dårlig i hele mitt liv!
Klarte ikke å reise meg opp for å gå på do omtrent. Ikke mat. Høy feber. Hostet nesten ut lungene:( Smerter i hele kroppen..Var sånn 1 ukes tid!
Trodde jeg skulle stryke med faktisk............... :(
Og jeg har influensa hvert år..

Ja, jeg fikk den. Var hos legen og tok prøver.
Jeg var skikkelig dårlig, lå rett ut. Måtte ta hundre pauser bare for en dusj.
Når jeg var friskmeldt igjen slet jeg et par uker med at jeg ble ekstremt sliten av alt. Var en veldig slitsom tid, men jeg angrer ikke på at jeg ikke tok vaksina:)

Nei, jeg vaksinerte meg og unngikk den heldigvis. Var 35 uker gravid med eldste barnet mitt da mannen min fikk det, og han ble veldig, veldig alvorlig syk. Var faktisk sikker på at jeg kom til å miste ham en liten stund, det var beintøft. Huff.. hadde nesten glemt hele svineinfluensagreiene nå.. det var jammen litt av ett styr!

Sambo fikk det da jeg lå på barsel. Var forsåvidt greit at han ikke var der fordi jeg var så dårlig uansett. Men jeg vaksinerte meg når snuppa var på 6ukers kontrollen :-) Da fikk hun en del også siden jeg ammet.

Ja, min datter (da 3 år), mann og jeg fikk det. Jeg var gravid i 1 trimester. Vi var ganske syke og veldig slappe og det tok lang tid å komme til hektene igjen etterpå, men ikke noe verre enn en vanlig influensa vil jeg tro. (mange år siden jeg har hatt influensa).

Jeg og datteren min vaksinerte oss. Sambo vaksinerte seg ikke, men fikk det heller ikke.

astma jubel fikk den påvist på sykehus, men ble ikke syk.

Back
Topp