Fikk DU svineinfluensaen??

Ja, hadde den. Hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid så i uke 4 ca.. Fikk det påvist med lege. Var ikke mer syk enn en vanlig influensa. Men hostet veldig mye.. Var kun jeg i familien som fikk den!

Nei, ikke som jeg vet.. Guttungen fikk det påvist. Var innlagt en natt på barneavdelingen via akutten med pusteproblemer.
Måtte være isolert hjemme i en uke - og som følge av det måtte vi utsette bryllupet vårt 1 mnd

Ble syk med verk i kroppen og bittelitt feber i perioden, Jr. var også småsyk. Fikk diagnosen svineinfluensa av vikarlegen, men "fastlegen" (også vikar) sa etterpå at SI alltid medførte høy feber, så det kunne ikke ha vært det vi hadde.
Og så leste jeg i avisen at 1/3 av de som hadde vært syke ikke hadde hatt feber og knapt symptomer - så jeg vetta søren, jeg.

Vi var i hvert fall syke en uke, akkurat den uka Jr. skulle til pappa'n og jeg og mamma hadde booket langhelg og musical i London, og jeg måtte reise hele veien til byen med munnbind, engangshansker og barnevogn (har ikke bil) mens folk stirret og tok bilder av oss med mobiltelefonene...

Back
Topp