Haha.. jeg vet nå ikke helt jeg... greier du å ha et avslappet forhold til dem? Jeg merker jeg ikke gleder meg til shorts sesong, og jeg fortsatt har røde strekkmerker nedover beinaStriper er in da, hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. jeg vet nå ikke helt jeg... greier du å ha et avslappet forhold til dem? Jeg merker jeg ikke gleder meg til shorts sesong, og jeg fortsatt har røde strekkmerker nedover beinaStriper er in da, hehe![]()
Ja, jeg har et avslappet forhold, verre med magen som henger nedpå knea omtrentHaha.. jeg vet nå ikke helt jeg... greier du å ha et avslappet forhold til dem? Jeg merker jeg ikke gleder meg til shorts sesong, og jeg fortsatt har røde strekkmerker nedover beina![]()
ÅåhJa, jeg har et avslappet forhold, verre med magen som henger nedpå knea omtrentDet er et kjempeproblem, og jeg gruer meg til sommeren fordi jeg må svette meg ihjel i store telt
![]()
Jepp, kjempekjiptÅåhDet er så kjipt!! Nå har ikke jeg veldig hengete mage, mest når jeg bøyer meg egentlig. Men er ikke like avslappa til strekkmerkene...
Ja, det er sant!Jepp, kjempekjiptMen ikke så mye å gjøre noe med da, min samboer liker meg og det er vel egentlig alt som betyr noe da.
Du får trøste deg med at de blekner![]()