Fikk du epidural ?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
3 fødsel. Ingen smertelindring. Hadde smertene vært uutholdelige hadde jeg sikkert vurdert det på ett punkt. Men har aldri hatt smertefulle rier.. :)
 
Jeg et vel mer takknemlig enn stolt. Takknemlig for at fødslene mine ble så greie

Jeg hadde tatt epidural om jeg trengte det. Men da måtte jeg blitt flyttet. Første født på mykenhet på sykehus. Rakk ikke vann som jeg litt håpet på. Andre født i vann, hjemme.

Takknemlig for lette fødsler.

fra app
 
Jeg spurte etter det, men rakk ikke få det! Er veldig glad for det i ettertid og vil heller ikke ha det neste gang.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp