Fikk du epidural ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Hadde med nr en. Funka og jeg var fornøyd. Skulle ha med nr to. Dessverre fikk jeg ikke lov da så.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Måtte ha, for dem regnet med en hs. Det ble ikke og epiduralen ble satt feil og fungerte ikke. Ønsket det ikke i det hele tatt.

nei, ikke smertelindring på noen av de :-)

Ja :) fødselen gikk som en DRØM :) ikke vondt! Hadde fødselsangst deluxe.. Så de valgte å ikke skru ned epiduralen når pressveene kom.., så jeg kjente ingen smerter når hun kom :)

Nei, to barn, ingen epidural, og ikke behov for det heller

Venter på fødsel nr to. Men med førstemann så var det guds gave til min gravide og slitne kropp. Hehe

hun som skulle gi meg epidural satte den bitte litt for langt inn så ble spinal bedøvelse og har absolutt bare fantastiske minner om den ;)

Måtte ha med første, ikke mitt ønske og den fungerte ikke. Tvert i mot hemmet den pressriene og det endte med tang.

Under andre fødsel hadde jeg ingen bedøvelse og det ble rene drømmefødselen :-)

Nei, ved mitt lokale sykehus tilbyr de ikke epidural fordi det bare er en forsterket fødestue. Hvis jeg ønsker epidural må jeg enten til et sykehus som er et par timer unna med bil/ferge alt etter hvilken rute vi velger, eller jeg må sendes med fly til Bodø.

Lurer på å velge den løsninga neste gang da, bare for å ha muligheten i tilfelle jeg skulle trenge den.

Første ja, det var fantastisk.
andre rakk dem bare å sette den, ikke sette på.

Fikk med sønnen :) måtte i ks uansett så like greit :) ja det funket.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk med første, hadde liten effekt. Ville ha med nr to også, men etter fem forsøk ga legen opp, hun klarte ikke å sette den riktig.

Etter tre timer med riestimulerende, heftige rier og null fremgang, reddet epiduralen meg :-)

Back
Topp