• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fikk dere igjen på skatten?? :)

ORIGINAL: Lille*Du*I*Magen*Min

For det fikk jeg[;)][;)]

24000,-!!!

Åhhh for en fin sommer vi ska få[:D]

Regner med sambo får noenlunde det samme igjen!!

Happy Happy[:-]

Så utrolig deilig da!!! [:D]

Jeg tror nok jeg skal ha igjen mellom 5 og 10 lapper, men foreløbig har jeg restskatt.. Og typen går enormt i pluss.. Men saken er at boliglånet står på ham for det tjener vi mest på, og så må vi regne på det selv, hva det ville blitt om det sto delt på begge.. Da får jeg litt mer og han litt mindre, pluss at vi sitter igjen med en differanse på det som vi totalt får igjen mer enn om vi hadde ført det over: og de pengene skal gå til babyutstyr i hvert fall! Vi gjør det sånn foreløbig siden vi ikke har helt felles økonomi enda.. litt felles og litt delt.. Men vi ender heldigvis godt ut i år! [:D]

Mannen fikk igjen han også [:D] så når han får ført opp reiseutgifter så får han nok enda noen tusen..vet ikke hvor mye det utgjør siden det er første gangen[;)] men totalt har vi nå 20.000 så da blir det varmekabler, fliser og ny panel i hele kjellerstua [:D] + ny smijernstrapp til kjelleren med flislagte trinn vi har så lyst på[:D]

Så utrolig deilig da!!! [:D]

Jeg tror nok jeg skal ha igjen mellom 5 og 10 lapper, men foreløbig har jeg restskatt.. Og typen går enormt i pluss.. Men saken er at boliglånet står på ham for det tjener vi mest på, og så må vi regne på det selv, hva det ville blitt om det sto delt på begge.. Da får jeg litt mer og han litt mindre, pluss at vi sitter igjen med en differanse på det som vi totalt får igjen mer enn om vi hadde ført det over: og de pengene skal gå til babyutstyr i hvert fall! Vi gjør det sånn foreløbig siden vi ikke har helt felles økonomi enda.. litt felles og litt delt.. Men vi ender heldigvis godt ut i år! [:D]

Samme her, vi kommer som regel greit utav det ! Jeg som får smellen  og sambo får igjen, men det går opp i opp og i pluss! [:D]

Jeg har ikke fått enda jeg. Har sjekka altinn sikkert 50 ganger idag, men ingenting! [:@]

ORIGINAL: *Maria*

Jeg har ikke fått enda jeg. Har sjekka altinn sikkert 50 ganger idag, men ingenting! [:@]

hmm alle fått igjen...Hmm jeg fikk BARE 36700 i baksmell...Kjekt...

Jeg fikk igjen litt over 37.000 [:D]
De skal brukes på babyutstyr, varmepumpe og en tur på ikea til sommeren om vi kjøper huset vi vil ha ![:)][:D]
DEEEEILIG!!

11 000 i restskatt. Not funny, men sambo fikk igjen 10 000 da. Men hadde jo vært best å hatt litt ekstra. Får bare vente til feriepengene kommer...

Vi fikk igjen litt over 30.000, blir nok litt mer også... Barnehagen var ikke satt opp, også må jeg sette opp km... Dette var midt i blinken... Lengere permisjon på meg... Suuuuuuupert!!!!! Sambo er selvstendig og har ikke mulighet til å ta permisjon, så dette gjorde så vi heeeelt sikkert kan være hjemme til minsten en over 1 år...

kommer ikke opp noe annet en postene...ingen utregning her[:(]

jippi!!! eg får 17 000 ijen....:) veldi spent på ka mannen min får....genialt at pengane komme før babyen sannsynligvis då heh...

venter spent på posten i dag...:)

14000 og er kjempefornøyd[:D] Har aldri fått igjen så mye. Så nå venter vi bare på å se hva samboeren får som har trukket ekstra skatt

Ja, mannen min sjekka det for meg på nettet i går, vi fikk heldigvis igjen begge to[:D]

ikkje komt noe i posten enda:( får vente spent til i morgen:)

Back
Topp