• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fikk dere igjen på skatten?? :)

jeg kommer etter mye venting endelig inn på sidene mine, men selvfølgelig finner jeg ingen skatteberegning!!! under mottatte skal den visst ligge, men der ligger det ikke noe nytt!! under alle dokumenter finner jeg selvangivelse for 2009, men kun inntektsopplysninger osv.... JEG VIL VITE NÅ!!! [:@] [8D]

vett isje om eg får igjen..vente t d komme i posten..så lenge eg isje får baksmell som i fjord så ska eg ver fornøyd!

Jippi fikk igjen litt over 17 000kr! trodde jeg fikk igjen 6000 så dette var nyyyydelig! Sambo fikk 1800[8D][:D]

Får æ ikkje igjen på skatten så e d rart, skatta myyyye mer enn æ jobba![8D] Så d kommer vell i posten snart^^

vet ikke enda.. posten kommer om ca 1 time hit[&:]

Har visst tjent for mye jeg... og jeg har tabell trekk og alikevel litt baksmell... 1500kr... MEN...når jeg får regnet og trukket i fra reisevei til jobben så får jeg litt tilbake [:D] Kjære fikk igjen 3000, så bedre enn ingenting [;)]
Skjønner ikke hvordan folk klarer å få igjen så mye jeg.... skulle jeg ha trukket så mye i skatt hadde jeg sitti igjen med NADA

eg vet ikkje enda men tror eg får restskatt og han får igjen.. (håpe iallefall han får igjen)
lov å håpe eg og får igjen, men glemte bestille nytt skattekort når eg steg i stilling så faren er stor for baksmell her..
til nesteår satser me på å få masse igjen siden me har kjøpt hus no og ikkje gir beskjed til skatten om det...
venter spent på posten.. den kommer ikkje før ettermiddag her...

Jippi, 25,000 igjen! WohAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Fikk igjen 2000 kr. Ble litt skuffa, siden jeg trakk ekstra 500 kr hver måned i fjor, så var sikker på at jeg kom til å få igjen i hvertfall 6000 kr... Men får vel være glad det ikke ble restskatt da. [:)] Har sikkert endret noe på tabelltrekket mitt siden jeg har fått igjen hvert år, og at det er derfor jeg ikke får igjen noe nå. Samboeren min fikk igjen litt han også, men han arvet jo begge foreldrene sine i fjor, og det var ikke regnet med, så det blir nok endringer der.

Tusen takk for tipset.
Jeg sjekket nettopp min, og får 8400 igjen på skatten.
Og samboeren fikk 17000[:D]

JIPPI
ORIGINAL: Monica

Man kan sjekke på altinn.no men da må du ha koder.

Jeg får igjen ja [:D][:D][:D]
Kommer til å spare disse pengene slik at jeg kan ta ut permisjon uten lønn etter den vanlige permisjonen er ferdig [:D]

når har dåke fått koder der til?

Jeg fikk igjen[:D] til tross for at jeg var hjemme i permisjon det året og er nå fulltidsstudent.
Sambo fikk myeee mer enn meg igjen da, men vi deler [8D]

Men hvordan er det med barnehagen? Må vel skrive det opp også?

Fikk igjen begge 2 [:D]

ORIGINAL: bcv

Jeg fikk igjen[:D] til tross for at jeg var hjemme i permisjon det året og er nå fulltidsstudent.
Sambo fikk myeee mer enn meg igjen da, men vi deler [8D]

Men hvordan er det med barnehagen? Må vel skrive det opp også?

ja eg fikk ett brev fra barnehagen/kommunen om kor mye eg skulle føre opp på selvangivelsen...

ingenting..sambo måtte betale 50 000..men visste om det [:'(]

Vi fikk igjen 30 000 [:D][:D] Det gjorde godt etter i fjor, der vi måtte betale sure restskatt-penger [:'(]

Jeg fikk mine koder i et eget brev fra skatteetaten, men du kan bestille koder også.

http://www.skatteetaten.no/Selvbetjening/Bestill-skattekort-og-frikort/Bestill-PIN-koder-for-skattekort-og-Minside/

ORIGINAL: nr 2 på vei

når har dåke fått koder der til?

Fikk igjen ca 5500.. Litt skuffet, har pleid å få igjen mye mer enn det.. [:-]

Sambo får restskatt..

Back
Topp