Bruker alltid å få fredag om den 20 faller på lørdag eller søndag, men fikk ikke nå, og nav har tulla med utbetalingene mine før. Fattig.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp jupp! Du og?
Så bra Faren har filtrert inn ukene sine mellom mine, en og to uker i mnd så perioden min slutter i mai en gang Men pga dette deler de opp betalingene mine i to, så har bare fått for to uker nå. Bare tull, de kunne jo utbetalt alt i ett, de har jo ukene han har permJa! Hurra. ikke så mye da permisjonen var over 11. mars, men det var jo noe.
Så bra Faren har filtrert inn ukene sine mellom mine, en og to uker i mnd så perioden min slutter i mai en gang Men pga dette deler de opp betalingene mine i to, så har bare fått for to uker nå. Bare tull, de kunne jo utbetalt alt i ett, de har jo ukene han har perm
Er akkurat som meg det. Skulle gjort det, men er så tregRett skal vel være rett.
Nå må jeg søke om kontantstøtte fram til høsten. Det var bare det å gjøre det, da... Tiltak.
Er akkurat som meg det. Skulle gjort det, men er så treg
Tror ikke vi med April barn kan søke før april. Stod at man kunne tidligst søke månden før . Og tenker siden det blir fra mai på dei fleste av oss, så er det vel i april man kan søke. Slik jeg forstod det på nav sida vertfall du Cosacita kan nok søke. For din var vel født nå i slutten av mars?
Ja min er født 27 mars, så går ut ifra at jeg får fra april.