Fikk dere foreldrepenger nå på fredag?

Tine Therese

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Bruker alltid å få fredag om den 20 faller på lørdag eller søndag, men fikk ikke nå, og nav har tulla med utbetalingene mine før. Fattig.no
 
Da er vi i samme båt! Måtte sette over litt penger fra sparekonto. :p
Nav tok kanskje påskeferie tidlig. :p
 
Godt å høre det er fler, så det ikke er bare meg. Får virkelig håpe de kommer imorgen!
 
Jeg forbereder meg på å måtte vente til barnetrygden kommer, altså siste virkedag. :p
 
Det er lagt til på utbetalinger inne på nav for meg hvertfall, så håper det kommer inn i efta :)
 
Ja! Hurra. :p ikke så mye da permisjonen var over 11. mars, men det var jo noe. ;)
Så bra :) Faren har filtrert inn ukene sine mellom mine, en og to uker i mnd så perioden min slutter i mai en gang :) Men pga dette deler de opp betalingene mine i to, så har bare fått for to uker nå. Bare tull, de kunne jo utbetalt alt i ett, de har jo ukene han har perm
 
Så bra :) Faren har filtrert inn ukene sine mellom mine, en og to uker i mnd så perioden min slutter i mai en gang :) Men pga dette deler de opp betalingene mine i to, så har bare fått for to uker nå. Bare tull, de kunne jo utbetalt alt i ett, de har jo ukene han har perm

Rett skal vel være rett. :p
Nå må jeg søke om kontantstøtte fram til høsten. Det var bare det å gjøre det, da... :p Tiltak.
 
Tror ikke vi med April barn kan søke før april. Stod at man kunne tidligst søke månden før . Og tenker siden det blir fra mai på dei fleste av oss, så er det vel i april man kan søke. Slik jeg forstod det på nav sida vertfall :) du Cosacita kan nok søke. For din var vel født nå i slutten av mars?
 
Tror ikke vi med April barn kan søke før april. Stod at man kunne tidligst søke månden før . Og tenker siden det blir fra mai på dei fleste av oss, så er det vel i april man kan søke. Slik jeg forstod det på nav sida vertfall :) du Cosacita kan nok søke. For din var vel født nå i slutten av mars?

Er det jeg også har lest.
Ja min er født 27 mars, så går ut ifra at jeg får fra april. :)
 
Ja min er født 27 mars, så går ut ifra at jeg får fra april. :)

Sånn jeg har forstått det vertfall. Skal søke jeg og siden han ikke fikk plass før i august. Men venter til det har blitt april først. Sånn det er mindre sjanse for at jeg må søke en gang til på grunn av for tidlig søking. 6000 ekstra i mnd blir ikke feil etter litt over 1 år på dagpenger. Har heldigvis fått jobb nå som jeg starter i april. Så med normal lønn fra mai + kontantstøtte så kommer jeg til å føle meg suuuuper rik :p hehe
 
Back
Topp