Fikk bare den værste sms noensinne....

Qualitas skrev:

forvirretmor skrev:

Eier av en gutt med huleboer skrev:

forvirretmor skrev:

bondekone skrev:
hvis en av derre ha telenor så kan det være det som gjør det
jeg sendte en mld til gubben om fredagen og idag kom mld til ham
Samme med en mld som søsteren min sendte ti meg om torsdagen den fikk jeg på lørdag

Så kan være at det er sandt det han sier også siden telenor slitter en del om dagenemoticon

Jeg håper så inderlig at det er tilfellet!

Du kan jo bare be om å se loggen på telefonen hans.
Da ser du når den ble sendt fra han....

Da vil jeg bare vise med 100 % sikkerhet at jeg ikke stoler på han,det er sikkert trivelig for han hvis han snakker sant... Da har jeg drept forholdet helt i hvertfall....

da skal det ikke mye til for å drepe forholdet.. må da gå ann å sjekke i en sånn situasjon.. er jo litt rart da..

Ja,det er litt rart,men jeg tenker vel litt at hvis tillit alene ikke er nok,men jeg må ha bevis så er det ikke noe å satse på i utgangspunktet. Jeg må kunne stole såpass på han at jeg tar han på ordet når han sier at den var ment til meg. 
Jeg vet også at tillit er såpass viktig for han at han hadde ikke tatt lett på det hvis jeg sa at jeg måtte ha bevis. Selv i dette tilfellet.

Telenor har jo fikset nettet sitt nå, det var jo fikset i går. Og jeg har selv vært i et par slike forhold og trodd på forklaringene hver gang. Noe som viste seg å ikke stemme.....

RekeKreke skrev:
Nå må dere gi dere, det er ikke rart i det hele tatt... Mobilnettene har tulla i flere dager, og derfor kommer meld sent frem, sånn er det bare...
Jeg ser ingen grunn til å misstenke noen ting og begynne å så misstilitt nå...

DA kan dere bare gi opp hele forholdet, hvis ikke du kan stole på han i det hele tatt mener jeg...
For han har jo fortalt deg hva som skjedde... var ikke som om han ble sur når du spurte regner jeg med, eller så skyldig ut og ikke ville snakke om det?

Rooooo neeeeeeed! og slutt å være så jentene :P

Jeg velger å ta alle dine ord tett til hjertet!

forvirretmor skrev:

Sjakkruta skrev:
Har han Telenor? Viss ikke hadde jeg helt klart begynt å lure...

Usikker på hva han har,men jeg har telenor i hvertfall... Hvis det hjelper?

Ok. Ja det hjelper helt klart på, det kan jo ha vært telefonen din som har hatt trøbbel med å motta meldingen. Men uansett en vanskelig situasjon. Tror nok jeg hadde begynt å lure nok til å sjekke ut ting og tang i skjul.

Sjakkruta skrev:

forvirretmor skrev:

Sjakkruta skrev:
Har han Telenor? Viss ikke hadde jeg helt klart begynt å lure...

Usikker på hva han har,men jeg har telenor i hvertfall... Hvis det hjelper?

Ok. Ja det hjelper helt klart på, det kan jo ha vært telefonen din som har hatt trøbbel med å motta meldingen. Men uansett en vanskelig situasjon. Tror nok jeg hadde begynt å lure nok til å sjekke ut ting og tang i skjul.

Jeg får meg ikke til å sjekke ut noe,det har jeg aldri klart i noen av mine forhold.
Jeg velger å se forbi det,ta sjansen og tro på han. Jeg vil ikke risikere å miste han fordi jeg tviler. Da får jeg heller ta støyten senere om han skulle ha flere på gang.Med akkurat denne mannen er det en  risiko jeg er villig til å ta.Jeg vil heller vite at jeg har gjort det jeg kan for å skape et godt forhold enn å vite at jeg lot min egen usikkerhet ødelegge for noe som kunne blitt så fint.

Har skjedd oss mange ganger det. Har ofte fått mld som er egentlig ment for mange timer/dag tilbake.

Så jeg hadde stolt på den hvertfall.
Men har jo opplevd å få forsinka mld en del vi da...

Men skjønner godt du stusser over det da og blir litt usikker...

Men nå har jo Telenor hatt en del kluss da.

Sanka skrev:
Har skjedd oss mange ganger det. Har ofte fått mld som er egentlig ment for mange timer/dag tilbake.

Så jeg hadde stolt på den hvertfall.
Men har jo opplevd å få forsinka mld en del vi da...

Men skjønner godt du stusser over det da og blir litt usikker...

Men nå har jo Telenor hatt en del kluss da.

Godt med litt beroligende ord :) Håper og tror det er ustabilt nett som er årsaken... :)

Skjønner godt at du fikk litt panikk, det hadde jeg også fått. 
Men mest sannsynlig var det bare operatøren sin feil. :-D

Men forrige helg sendte svigerinna mi meg ei mld. Fikk samme meldingen tre ganger pr dag i fem dager! 
Og jeg sendte samboeren min mld, og han fikk den dagen etter. Dette har skjedd flere ganger. (vi har ikke telenor, men netcom, så det skjer hos mange operatører, og ikke bare pga flom greia)

LadyGodiva skrev:
Skjønner godt at du fikk litt panikk, det hadde jeg også fått. 
Men mest sannsynlig var det bare operatøren sin feil. :-D

Men forrige helg sendte svigerinna mi meg ei mld. Fikk samme meldingen tre ganger pr dag i fem dager! 
Og jeg sendte samboeren min mld, og han fikk den dagen etter. Dette har skjedd flere ganger. (vi har ikke telenor, men netcom, så det skjer hos mange operatører, og ikke bare pga flom greia)

Takk!

Telenor hadde masse problemer med nettet sitt igår å forrigårs. så om enten du eller han hadde det så kan det stemme han sendte den 'igår' ja :) uansett står det jo, er du våken, eller trøtt eller hva det var, å det er jo ikke noe man skriver på dagen vel?:P

LittleJ. skrev:
Telenor hadde masse problemer med nettet sitt igår å forrigårs. så om enten du eller han hadde det så kan det stemme han sendte den 'igår' ja :) uansett står det jo, er du våken, eller trøtt eller hva det var, å det er jo ikke noe man skriver på dagen vel?:P

Labambie skrev:
Telenor har jo fikset nettet sitt nå, det var jo fikset i går.

Jeg fikk 3 meldinger fra mamma i natt klokken ett. En hadde hun sendt tidlig på dagen i går, og de to andre var sendt rundt middagstider.
I mårrest fikk jeg en melding fra en venninne som var sendt på fredag.
Så selv om nettet er fikset nå, er det tydeligvis noe "heng" på sms'ene. Vet om andre som også har opplevd å få sms'ene lenge etter de var sendt.

JEG hadde trodd på han, hvis du ikke har noen annen grunn til å tvile på han.

McThrill skrev:

Labambie skrev:
Telenor har jo fikset nettet sitt nå, det var jo fikset i går.

Jeg fikk 3 meldinger fra mamma i natt klokken ett. En hadde hun sendt tidlig på dagen i går, og de to andre var sendt rundt middagstider.
I mårrest fikk jeg en melding fra en venninne som var sendt på fredag.
Så selv om nettet er fikset nå, er det tydeligvis noe "heng" på sms'ene. Vet om andre som også har opplevd å få sms'ene lenge etter de var sendt.

JEG hadde trodd på han, hvis du ikke har noen annen grunn til å tvile på han.

Jeg har ingen annen grunn til å tvile på han :)

save the drama for dr phil, jenter! Har vært MYE trøbbel med Telenor og sikkert mange mld som enda sverver rundt selv om man kunne ringe som normalt i går. Jeg fikk en mld fra mamma for to timer siden og den var sendt på fredagen. Syns du skal stole på han jeg! Skjønner du ble sjokka, hadde jeg blitt å, men forklaringen var jo grei. Uansett kommer du jo til å ha dette i bakhodet og SKULLE det vise seg (noe jeg ikke tror) å bære ugler i mosen kan du fortelle han at jeg kommer til å stille meg opp i min fulle høyde og banke han flat (evt bite han i leggen. Hardt!)

MalinDalin skrev:
save the drama for dr phil, jenter! Har vært MYE trøbbel med Telenor og sikkert mange mld som enda sverver rundt selv om man kunne ringe som normalt i går. Jeg fikk en mld fra mamma for to timer siden og den var sendt på fredagen. Syns du skal stole på han jeg! Skjønner du ble sjokka, hadde jeg blitt å, men forklaringen var jo grei. Uansett kommer du jo til å ha dette i bakhodet og SKULLE det vise seg (noe jeg ikke tror) å bære ugler i mosen kan du fortelle han at jeg kommer til å stille meg opp i min fulle høyde og banke han flat (evt bite han i leggen. Hardt!)

Tuuuuuuuuuuuuuusen takk MalinDalin Godt å vite at jeg har et par jenter som stiller opp for meg

For å trøste deg fikk jeg en sms av kjæresten min på fredag, 2 timer for sent!

Jeg hadde vært på byen på ettermiddagen, og på kvelden kom meldinga "kommer du hjem snart?" Er da hjemme jeg :-p Så hadde nok trodd på han inntil videre..

skal jeg være helt ærlig her nå så tror jeg ikke den var til deg.. gå inn på tlf din å sjekk når den ble sendt da. for hadde den vært til deg igår som han sier så burde det da ikke stå "er du våken da kjære å ikke trøtt, nyvasket og fin og åpner naken?" man spørr vel ikke om du er våken, ikke trøtt og nyvaska på kvelden vel?? for meg virker det mer som at den meld skulle vært til en han skulle til nå, etter at han hadde vært hos deg men det er kanskje bare meg. sjekk tlf hans når han kommer hjem, da uten at han ser det.. hadde jeg gjort

Dollysmurfen skrev:

Oisann da. Ja, den var kjip. Kan tenke meg hjertet ditt har slått ganske raskt og tungt i løpet av dagen. 

Først og fremst, har hans endt noen lignende type meldinger av den karakter til deg tidligere? 

Jeg tenker at den ikke var til deg i det store og det hele, siden ha mest sannsynlig vet det som du skrev her. Nemlig at du aldri hadde åpna naken. 

Jeg hadde ikke stolt på han, men så er jeg litt paranoid av meg også da. 

Håper det ordner seg. Keep us updated!

Klem

Det er fortsatt typisk han å be meg om å åpne naken selv om jeg ikke gjør det.Han kler av meg og dytter meg forann stuevinduet hvis han får anledningen så akkurat den setningen der har ingen som helst betydning.Han synes at jeg helt fint kan åpne naken,det ikke noe problem for han nemlig :P Han benytter en hver anledning til å blottlegge meg. (Praktisk når man bor i 1.etg mot parkeringsplassenemoticon )

Dollysmurfen skrev:

Oisann da. Ja, den var kjip. Kan tenke meg hjertet ditt har slått ganske raskt og tungt i løpet av dagen. 

Først og fremst, har hans endt noen lignende type meldinger av den karakter til deg tidligere? 

Jeg tenker at den ikke var til deg i det store og det hele, siden ha mest sannsynlig vet det som du skrev her. Nemlig at du aldri hadde åpna naken. 

Jeg hadde ikke stolt på han, men så er jeg litt paranoid av meg også da. 

Håper det ordner seg. Keep us updated!

Klem

Akkurat dette tenker jeg også....

Og det andre jeg hadde tenkt på er hvor han skulle da han dro fra deg? Skulle han f.eks på jobb (og du er 100% sikker på at han var på jobb), eller skulle han bare "ut"? Hvis du vet hvor han skulle, og du pleier å få den typen meldinger av han, da hadde jeg trodd på han. Hvis dette var en type melding du aldri har fått før, og du ikke kan si med sikkerhet hvor han skulle, da ville jeg sjekket opp litt nærmere! Men jeg ville gjort det uten å involvere han først.... Jeg ville nok ikke gått rett til han og sagt at jeg tvilte på svaret han... Og jeg skjønner at du kanskje er redd for hva du kan komme til å finne, men er det ikke bedre jo før, jo heller??

Jeg håper for din del at det er som han sier, og at det hele skyldes problemer med nettverket! Det har vært en del problemer de siste dagene, så for all del, det kan jo være det!! Personlig ville jeg uansett sjekket litt rundt det...

oggi sin skrev:
skal jeg være helt ærlig her nå så tror jeg ikke den var til deg.. gå inn på tlf din å sjekk når den ble sendt da. for hadde den vært til deg igår som han sier så burde det da ikke stå "er du våken da kjære å ikke trøtt, nyvasket og fin og åpner naken?" man spørr vel ikke om du er våken, ikke trøtt og nyvaska på kvelden vel?? for meg virker det mer som at den meld skulle vært til en han skulle til nå, etter at han hadde vært hos deg men det er kanskje bare meg. sjekk tlf hans når han kommer hjem, da uten at han ser det.. hadde jeg gjort

Han spurte meg om jeg var våken da han ringte rett før han kjørte inn i gården så jeg har ikke så store vansker med å tro det altså. Og han kom et stykke over midnatt så det kunne godt være at jeg var trøtt...

For å si det sånn da,hadde jeg fått den på kvelden hadde jeg ikke stusset over den i det hele tatt.Det eneste som fikk meg til å stusse var at den kom neste dag.Men den kom rett etter jheg mottok den andre så den må ha "løsnet" den sms som svevde rundt i intet... Eller noe...

Back
Topp