Fikk bare den værste sms noensinne....

forvirretmor

Gift med forumet
Jeg hadde akkurat sendt min kjære ut av døren,sendte han en sms hvor det sto håper du får en fin dag bla bla bla... Så får jeg først et svar "Så god du er vakre..." og få sekuder etterpå tikket det inn en ny hvor det står "Er du våken da kjære,og ikke trøtt? Nyvasket og fin og åpner naken?;)"
Jeg vrenger hjernecellene mine litt og tenker "Hva faen???" Vi har jo akkurat gått ut av samme dusj så du burde vel vite om jeg er ren...? Noe jeg også nevner for han. Hjertet mitt stoppet seriøst i det øyeblikket det slo meg at denne kunne jo ikke være sendt til meg! Altså,han har akkurat reist fra meg og skal jo ikke til meg! DÆVEN STEIKE! Jeg har fått denne type sms sendt feil til meg før så jeg får jo litt noia da Han sier han skulle sende den mens han kjørte til meg på kvelden,men at den har kommet frem først dagen etter. Jeg må jo bare tro på han,men det var bare så vondt der og da.emoticon  Uff,for en skrekk... Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at han har flere på en gang,men det er klart at man blir litt redd når man får en sånn sms,eller er jeg helt på jordet nå jenter??

(Bare for å nevne det så kommer jeg ikke under noen omstendigheter til å åpne døren naken....Det er tross alt 15 andre leiligheter her!!)

eehm.... tror jeg hadde begynt å lure litt... bare å sjekke sendte meld det så står det jo der når han sendte den

Jeg hadde nok ikke trodd på den forklaringa..., og hadde nok benytta første sjangse til å sjekke SMSene hans om vi var et seriøst forhold...

Kattekvinnen skrev:
Jeg hadde nok ikke trodd på den forklaringa..., og hadde nok benytta første sjangse til å sjekke SMSene hans om vi var et seriøst forhold...

sign..
men er det ugler i mosen er han nok lynkjapp å slette alle spor...

*MamMathea* skrev:

Kattekvinnen skrev:

sign..

Som oftest er de det..

Det eneste som kan støtte "alibiet" hans er at jeg fikk den samme (en annen riktig nok) sms av han på tre forskjellige tidspunkt i går,altså den kom i tide og utide og det var bare et svar på et helt trivielt spørsmål. Håper at det er noe kluss med enten hans telefon,min telefon eller nettet
Uff,grusomt ekkeltemoticon

Kattekvinnen skrev:

*MamMathea* skrev:

Kattekvinnen skrev:

sign..

Som oftest er de det..

Kjenner at jeg har ikke videre lyst til å sjekke mobilen hans. Litt fordi jeg ikke er i stand til det og litt fordi jeg er redd for hva jeg skal finne...

men det har jo vært kluss med nettet da!!
jeg fikk 3 sms av søstern, sto det samme i hver gang..

*MamMathea* skrev:
men det har jo vært kluss med nettet da!!
jeg fikk 3 sms av søstern, sto det samme i hver gang..

Jeg krysser alt jeg eier og har for at det er tilfellet. Tror det kommer til å gå helt rundt for meg om jeg blir ført bak lyset av han her...

hvis en av derre ha telenor så kan det være det som gjør det
jeg sendte en mld til gubben om fredagen og idag kom mld til ham
Samme med en mld som søsteren min sendte ti meg om torsdagen den fikk jeg på lørdag

Så kan være at det er sandt det han sier også siden telenor slitter en del om dagenemoticon

RekeKreke skrev:
Telenor har tulla i flere dager, så jeg tror nok jeg hadde hørt på forklaringen hans jeg altså...
Første pri er jo faktisk at dere må prøve å stole på hverandre, eller så blir det bare tull.
Stol på han nå, men skjer det noe lignene flere ganger, så har du grunn til å reagere...

Det er akkurat det jeg også har tenkt på.Jeg kan liksom ikke la dette prege det vi har,for om han sier sannheten så ødelegger jeg alt med mistillit.Jeg stoler jo på han i utgangspunktet,jeg var bare ikke forberedt på å sette tilliten på prøve helt nå....emoticon

Uansett om det er sant eller ikke, så forstår jeg at du ble knust når du fikk den! Og hvis det skulle være sant, så kommer jeg og banker`n. Iallefall kaster litt nøtter på han. 

bondekone skrev:
Samme med en mld som søsteren min sendte ti meg om torsdagen den fikk jeg på lørdag

Så kan være at det er sandt det han sier også siden telenor slitter en del om dagenemoticon

Jeg håper så inderlig at det er tilfellet!

AnaBanana skrev:
Uansett om det er sant eller ikke, så forstår jeg at du ble knust når du fikk den! Og hvis det skulle være sant, så kommer jeg og banker`n. Iallefall kaster litt nøtter på han. 

Ikke sant! Skal love deg det var et rimelig slag i trynet det der altså... Fy faen! Beklager ordbruken,med det var akkurat hva jeg følte....

Og ja,dette er jo den ene av ytterst få som jeg har tillat meg å virkelig slippe meg løs med å bli glad i.Da hadde det vært så utrolig ille om det var fakta at han skulle til noen andre...

forvirretmor skrev:

bondekone skrev:

Du kan jo bare be om å se loggen på telefonen hans.
Da ser du når den ble sendt fra han....

Har han Telenor? Viss ikke hadde jeg helt klart begynt å lure...

Eier av en gutt med huleboer skrev:

forvirretmor skrev:

bondekone skrev:

Da vil jeg bare vise med 100 % sikkerhet at jeg ikke stoler på han,det er sikkert trivelig for han hvis han snakker sant... Da har jeg drept forholdet helt i hvertfall....

Sjakkruta skrev:
Har han Telenor? Viss ikke hadde jeg helt klart begynt å lure...

Usikker på hva han har,men jeg har telenor i hvertfall... Hvis det hjelper?

forvirretmor skrev:

Eier av en gutt med huleboer skrev:

forvirretmor skrev:

bondekone skrev:

Da vil jeg bare vise med 100 % sikkerhet at jeg ikke stoler på han,det er sikkert trivelig for han hvis han snakker sant... Da har jeg drept forholdet helt i hvertfall....

da skal det ikke mye til for å drepe forholdet.. må da gå ann å sjekke i en sånn situasjon.. er jo litt rart da..

Back
Topp