forvirretmor
Gift med forumet
Jeg hadde akkurat sendt min kjære ut av døren,sendte han en sms hvor det sto håper du får en fin dag bla bla bla... Så får jeg først et svar "Så god du er vakre..." og få sekuder etterpå tikket det inn en ny hvor det står "Er du våken da kjære,og ikke trøtt? Nyvasket og fin og åpner naken?;)"
Jeg vrenger hjernecellene mine litt og tenker "Hva faen???" Vi har jo akkurat gått ut av samme dusj så du burde vel vite om jeg er ren...? Noe jeg også nevner for han. Hjertet mitt stoppet seriøst i det øyeblikket det slo meg at denne kunne jo ikke være sendt til meg! Altså,han har akkurat reist fra meg og skal jo ikke til meg! DÆVEN STEIKE! Jeg har fått denne type sms sendt feil til meg før så jeg får jo litt noia da
Han sier han skulle sende den mens han kjørte til meg på kvelden,men at den har kommet frem først dagen etter. Jeg må jo bare tro på han,men det var bare så vondt der og da.
Uff,for en skrekk... Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at han har flere på en gang,men det er klart at man blir litt redd når man får en sånn sms,eller er jeg helt på jordet nå jenter??
(Bare for å nevne det så kommer jeg ikke under noen omstendigheter til å åpne døren naken....
Det er tross alt 15 andre leiligheter her!!)
Jeg vrenger hjernecellene mine litt og tenker "Hva faen???" Vi har jo akkurat gått ut av samme dusj så du burde vel vite om jeg er ren...? Noe jeg også nevner for han. Hjertet mitt stoppet seriøst i det øyeblikket det slo meg at denne kunne jo ikke være sendt til meg! Altså,han har akkurat reist fra meg og skal jo ikke til meg! DÆVEN STEIKE! Jeg har fått denne type sms sendt feil til meg før så jeg får jo litt noia da
Uff,for en skrekk... Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at han har flere på en gang,men det er klart at man blir litt redd når man får en sånn sms,eller er jeg helt på jordet nå jenter??(Bare for å nevne det så kommer jeg ikke under noen omstendigheter til å åpne døren naken....