Les nr 3. Det er den beste boka. Og den fjerde![]()
Lånt Nr 1 på biblioteket idag, lest i 2 timer og angrer ikke, dette er bok etter min smak.
Utrolig mange som verken liker bok eller film.
Jeg digger begge deler!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Les nr 3. Det er den beste boka. Og den fjerde![]()
Folk er forskjellig!
Jeg er sikkert et enkelt menneske[emoji4]
Lånt bok Nr 1 på biblioteket, og jeg angrer ikke.
Det var dine ord.
Det er ikke selve smaken jeg stusser ved, selv om min er helt annerledes, men selve "kjærlighetshistorien," som jeg føler er helt fraværende.
Jeg ser et forhold mellom en usikker ung uerfaren jente, og en maktsyk voksen mann av en stalker som påfører henne Stockholmsyndrom ved å bedrive psykisk terror og maktmisbruk. Hun er betatt, han er besatt. Han former henne, og hun tror hun kan endre ham om hun bare holder ut litt til. Jeg ser ikke et fnugg av kjærlighet der.
Fremstillingen av BDSM-delen er forøvrig også helt skeiv ifht hvordan det vanligvis er i et forhold der man bedriver BDSM.
Flere i disse miljøene har reagert rimelig sterkt også.
Jeg tenker ikke på den måten du gjør. Og ja, mine ord, jeg er enkel, bruker ikke hode på samme måten som du. Ikke vet jeg hva Stockholmsyndromet er enn gang.[emoji23]
Om du vil lese, les de på engelsk. De norske er pyton til sammenligning. Lest både på norsk og engelsk.
Har lest de på engelsk. Mulig de er enda dårligere på norsk, det vet jeg ikke. Men det er ikke bra skrevet på engelsk heller![]()