Fiffis dagbok:)

15 dpo

Dagene har gått overraskende fort denne uken. Sambo er borte for jobb, så det er full fart med meg og mini dagen lang. Mamma bor nærme, så vi har vært mye sammen. Jeg hadde en plan om å teste annenhver dag, men så langt er det kun én dag jeg har klart å ikke teste. Er heldigvis fornøyd med stigningen så langt, håper så veldig det fortsetter sånn.

I dag har jeg vært irriterende fin i formen, var mye mer uggen i går. Hadde mer murringer også. Jeg har fortsatt en god følelse, samtidig som det liksom føles litt for godt til å være sant at det klaffer så fort uten at jeg mister. Har jo blitt fort gravid før, men mistet jo tidlig to ganger. Jeg håper bakteriell vaginose var årsaken, noe gyn mente var mye mulig. Nå går jeg ikke på noen støttemedisiner, så om dette går bra styrker den hypotesen seg for min del. Og testene mine har kun vært så sterke og fine som de er nå da jeg var gravid med mini. De ble aldri slik de gangene jeg mistet :Heartred HERREGUD HÅPER DETTE GÅR BRA! Tenk om lille blir storesøster når hun er 1 år og 8 mnd:shy: Tenk å ha søsteren (eller broren da haha jeg antar liksom at det evt. blir jente) sin i trinnet under seg! Og for lillelille en storesøster i trinnet over! Og storekusine i trinnet over der igjen –på samme skole! Altså:smiley-angry017 Håper det blir et faktum:Heartred Her er testrekken min frem til nå:shy: Please please please fortsett sånn kroppen min
For noen nydelige tester :love7
Har veldig trua på at det går bra hos deg også nå ❤️
Og jeg tenker de samme greiene , tenkt så fint de kommer til å ha det når de vokser opp sammen ❤️ om det blir litt travelt innimellom, så tenker jeg at tida går så sjukt fort og plutselig er de store :D Er så spent på kjønn jeg, om jeg får to gutteramper eller om det kommer en lillesøster (storesøster ønsker seg veldig det her) :)
 
For noen nydelige tester :love7
Har veldig trua på at det går bra hos deg også nå ❤️
Og jeg tenker de samme greiene , tenkt så fint de kommer til å ha det når de vokser opp sammen ❤️ om det blir litt travelt innimellom, så tenker jeg at tida går så sjukt fort og plutselig er de store :D Er så spent på kjønn jeg, om jeg får to gutteramper eller om det kommer en lillesøster (storesøster ønsker seg veldig det her) :)
Åh, nå er det ikke lenge til dere får vite kjønn heller! Når var ultralyden igjen? Ja, er nettopp det, det går jo så fort sikkert :shy: Og tenk når de blir ungdommer og det er fester og sånt, da kan de jo passe litt på hverandre:Heartred Og blir godt kjent med hverandres venner og alt, virker helt perfekt!
 
Åh, nå er det ikke lenge til dere får vite kjønn heller! Når var ultralyden igjen? Ja, er nettopp det, det går jo så fort sikkert :shy: Og tenk når de blir ungdommer og det er fester og sånt, da kan de jo passe litt på hverandre:Heartred Og blir godt kjent med hverandres venner og alt, virker helt perfekt!
2.februar :D så nå er det under 2 uker til :joyful:
Jaa, håper de får et sånn godt bånd seg imellom ❤️ finnes sikkert de som blir uvenner og krangler mest også, men går for venner :p hehe
 
2.februar :D så nå er det under 2 uker til :joyful:
Jaa, håper de får et sånn godt bånd seg imellom ❤️ finnes sikkert de som blir uvenner og krangler mest også, men går for venner :p hehe
Vi går for venner, ja! :hilarious: Og tror uansett hvor uvenner de er at de backer hverandre foran andre om det skulle være behov:Heartred Herregud det går fort til 2. feb!:D:nailbiting::love7 Jeg tenkte å bestille TUL rundt 6 februar om jeg får 3+ snart nå, og forhåpentligvis få bekreftet hjerteslag:smiley-angelic001
 
16 dpo eller 4+2

I dag er kontrollstreken så vidt svakere enn teststreken! Lurer på om jeg skal teste en digital allerede i morgen om den kommer i posten :D Om jeg får 3+ er jeg ferdigtestet:nailbiting:Tom for babyplan nå, så gått over til make sure. Tok en make sure samtidig som jeg tok siste babyplan i går, sånn for sammenligning. Og testen har økt fint på 24 timer:love7Den med helt hvitt underlag er fra i går, den andre i dag:Heartred
 

Vedlegg

  • 13B09073-3B4F-4398-8D68-EAE92CF0226E.jpeg
    13B09073-3B4F-4398-8D68-EAE92CF0226E.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 33
  • 49EAD243-B4BD-4035-86D6-1DC9FA263AF8.jpeg
    49EAD243-B4BD-4035-86D6-1DC9FA263AF8.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 34
Vi går for venner, ja! :hilarious: Og tror uansett hvor uvenner de er at de backer hverandre foran andre om det skulle være behov:Heartred Herregud det går fort til 2. feb!:D:nailbiting::love7 Jeg tenkte å bestille TUL rundt 6 februar om jeg får 3+ snart nå, og forhåpentligvis få bekreftet hjerteslag:smiley-angelic001
Åå det er ikke lenge til :D vi var også på tul, var vel uke 7 tror jeg.. bare MÅTTE se at det faktisk var noe inni der :hilarious:
 
4+3

Klarte ikke å vente da jeg fikk CB digital i posten i dag, så tross utvannet urin måtte jeg teste. Fikk bare 2-3, men tror ikke 3+ er langt unna. For moro skyld sjekket jeg i dagboken fra denne tiden da jeg var gravid med lille I. Jeg tok CB digital som viste 2-3 akkurat 4+3 den gangen også :hilarious: Ikke nok med det, fikk nesten helt lik dye stealer 17 dpo med henne også. Første bilde er nå, andre er med mini i magen. Siste er nå bare for referanse at det fortsatt er 2-3 med testen ved siden av:D
 

Vedlegg

  • ABF48E05-4E3A-43EA-B34D-170A6778102C.jpeg
    ABF48E05-4E3A-43EA-B34D-170A6778102C.jpeg
    287 KB · Visninger: 28
  • 67A41AE8-5615-4207-8577-EF2C745A8D7D.jpeg
    67A41AE8-5615-4207-8577-EF2C745A8D7D.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 31
  • 4631CB94-F302-4CDC-A681-EB0D9FEC4738.jpeg
    4631CB94-F302-4CDC-A681-EB0D9FEC4738.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 28
4+4
Ikke gi «omsorg til dette innlegget for da tror jeg du syntes det er grunn til å syntes synd på meg og da blir mer stressa :hilarious:


Nå må jeg legge fra med strimmeltestene. nederste bilde er fra i dag. Men fikk også en babyplan der teststreken ikke var så veldig mye sterkere enn kontrollstreken. Men jeg tenker jo innerst inne at det kanskje er fargestoffet i testen som påvirker det.. at noen batcher får sterkere teststrek enn andre. Tenker at det er på tide å legge fra seg strimmeltestene, og håpe på 3+ på digital. Uff, dette testekjøret er slitsomt. Syntes jo jeg har hatt så fin økning, men så skjer det ting som dette også kommer den lille tvilen snikende da. Æsj uff. Håper jeg får 3+ i morgen, den ryker nok da, kjenner jeg meg selv rett.

Edit: stalket testetråd og der var det flere som fikk 3+ på digital uten at babyplantesten hadde dye stealer, så da er det nok noe med testene :D
 

Vedlegg

  • D403613E-B533-4F86-99D4-00AD19269258.png
    D403613E-B533-4F86-99D4-00AD19269258.png
    2,4 MB · Visninger: 38
  • 5DAF5796-8053-42C0-BB5D-107835A43C12.jpeg
    5DAF5796-8053-42C0-BB5D-107835A43C12.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 38
Last edited:
4+4
Ikke gi «omsorg til dette innlegget for da tror jeg du syntes det er grunn til å syntes synd på meg og da blir mer stressa :hilarious:


Nå må jeg legge fra med strimmeltestene. nederste bilde er fra i dag. Men fikk også en babyplan der teststreken ikke var så veldig mye sterkere enn kontrollstreken. Men jeg tenker jo innerst inne at det kanskje er fargestoffet i testen som påvirker det.. at noen batcher får sterkere teststrek enn andre. Tenker at det er på tide å legge fra seg strimmeltestene, og håpe på 3+ på digital. Uff, dette testekjøret er slitsomt. Syntes jo jeg har hatt så fin økning, men så skjer det ting som dette også kommer den lille tvilen snikende da. Æsj uff. Håper jeg får 3+ i morgen, den ryker nok da, kjenner jeg meg selv rett.

Edit: stalket testetråd og der var det flere som fikk 3+ på digital uten at babyplantesten hadde dye stealer, så da er det nok noe med testene :D
Legg vekk strimler, og se heller om du får 3+ rundt 5 uker/ litt over! Tror jeg tok siste strimmel på ikm, også ventet jeg til 5+0 hvertfall før digital. Noen får jo heller ikke 3+ med en gang de er 5+0, så fortvil ikke :Heartpink Aldri hadde jeg sånn dye stealer heller. Fra side ca 50 er det full oversikt over testene mine om du er interessert:hilarious::hilarious:
 
Legg vekk strimler, og se heller om du får 3+ rundt 5 uker/ litt over! Tror jeg tok siste strimmel på ikm, også ventet jeg til 5+0 hvertfall før digital. Noen får jo heller ikke 3+ med en gang de er 5+0, så fortvil ikke :Heartpink Aldri hadde jeg sånn dye stealer heller. Fra side ca 50 er det full oversikt over testene mine om du er interessert:hilarious::hilarious:
Absolutt interessert i å stalke tester :D Og du har selvfølgelig helt rett, skal jo ikke stresse om man ikke får 3+ før godt ut i uke 5 (kanskje ikke da engang avhengig av andre ting). Men jeg har så like streker som jeg hadde med lille I, (og har hatt sterke tester tidlig) med henne fikk jeg 3+, 4+5, så derfor jeg gjerne vil prøve allerede i morgen (pluss styrken på testene mine). Men bra du minner meg på å ikke bli kjempestresset om jeg ikke får 3+ allerede i morgen, man blir jo ikke helt rasjonell i testekjøret:hilarious::Heartred:Heartred
 
Ville bare nevnte at det i et sunt alminnelig svangerskap også er normalt at hCG svinger litt fra dag til dag, har blitt forsket en del på det, det er ikke en rett lineær linje oppover. I tillegg til at fargestoff i testene, konsentrasjon av urin osv osv spiller inn. Synes du har kjempefine tester!!! ❤️

For eksempel her er mine med mitt første barn, som ble født frisk og fin og til termin, det gikk litt opp og ned med styrken:
1000041877.png
 
Ville bare nevnte at det i et sunt alminnelig svangerskap også er normalt at hCG svinger litt fra dag til dag, har blitt forsket en del på det, det er ikke en rett lineær linje oppover. I tillegg til at fargestoff i testene, konsentrasjon av urin osv osv spiller inn. Synes du har kjempefine tester!!! ❤️

For eksempel her er mine med mitt første barn, som ble født frisk og fin og til termin, det gikk litt opp og ned med styrken:
Vis vedlegget 426214
Det er fint at du sier :Heartred ! Men hcg har steget daglig for meg, altså, var bare babyplantesten som ikke var dye stealer enda, selv om make sure var det:shy: Men hvis man ser på differanse mellom kontroll og teststrek, syntes jeg det ser ut som dine også økte kontinuerlig jeg da :D har fulgt med på deg i Ikm gruppen! Nå har vel el nettopp vært, så neste dagene blir spennende, selv om dere eeegentlig ikke prøver denne runden?:Heartred:Heartred
 
Det er fint at du sier :Heartred ! Men hcg har steget daglig for meg, altså, var bare babyplantesten som ikke var dye stealer enda, selv om make sure var det:shy: Men hvis man ser på differanse mellom kontroll og teststrek, syntes jeg det ser ut som dine også økte kontinuerlig jeg da :D har fulgt med på deg i Ikm gruppen! Nå har vel el nettopp vært, så neste dagene blir spennende, selv om dere eeegentlig ikke prøver denne runden?:Heartred:Heartred
Åja, jamen da er det jo enda bedre ☺️❤️❤️ ja mine og økte kontinuerlig ☺️ men hvis du ser på den på 13/7 så synes jeg den er nesten svakere eller lik den 12. og samme med den 15., som er svakere enn dagen før men så plutselig kjempesterkt den 16. Heldigvis visste jeg ikke all teorien rundt det som jeg gjør nå så jeg ble ikke stresset av det. :hilarious:

Ja er 1dpo i dag!! Trodde jo jeg var eller skulle vært 9 dpo i dag men var visst luresymptomer. Hehe. Har fått testet skikkelig nå for snakket med mannen igjen om det her med prøvepause, at jeg synes ikke vi har tid til det (jeg er 35 og vi har nå prøvd i ett år...). Hadde en veldig fin samtale og ble enige om å prøve skikkelig igjen! Så nå er jeg veldig spent ☺️❤️:woot: rakk å legge aksjer dagen før og EL-dag
 
4+4
Ikke gi «omsorg til dette innlegget for da tror jeg du syntes det er grunn til å syntes synd på meg og da blir mer stressa :hilarious:


Nå må jeg legge fra med strimmeltestene. nederste bilde er fra i dag. Men fikk også en babyplan der teststreken ikke var så veldig mye sterkere enn kontrollstreken. Men jeg tenker jo innerst inne at det kanskje er fargestoffet i testen som påvirker det.. at noen batcher får sterkere teststrek enn andre. Tenker at det er på tide å legge fra seg strimmeltestene, og håpe på 3+ på digital. Uff, dette testekjøret er slitsomt. Syntes jo jeg har hatt så fin økning, men så skjer det ting som dette også kommer den lille tvilen snikende da. Æsj uff. Håper jeg får 3+ i morgen, den ryker nok da, kjenner jeg meg selv rett.

Edit: stalket testetråd og der var det flere som fikk 3+ på digital uten at babyplantesten hadde dye stealer, så da er det nok noe med testene :D
Åååå så hyggelig å lese dagbok igjen :shy: Jeg fikk ikke 3+ før 5+3 med L om jeg husker riktig :Heartblue Så det kan komme sent :shy:
 
Åja, jamen da er det jo enda bedre ☺️❤️❤️ ja mine og økte kontinuerlig ☺️ men hvis du ser på den på 13/7 så synes jeg den er nesten svakere eller lik den 12. og samme med den 15., som er svakere enn dagen før men så plutselig kjempesterkt den 16. Heldigvis visste jeg ikke all teorien rundt det som jeg gjør nå så jeg ble ikke stresset av det. :hilarious:

Ja er 1dpo i dag!! Trodde jo jeg var eller skulle vært 9 dpo i dag men var visst luresymptomer. Hehe. Har fått testet skikkelig nå for snakket med mannen igjen om det her med prøvepause, at jeg synes ikke vi har tid til det (jeg er 35 og vi har nå prøvd i ett år...). Hadde en veldig fin samtale og ble enige om å prøve skikkelig igjen! Så nå er jeg veldig spent ☺️❤️:woot: rakk å legge aksjer dagen før og EL-dag
Sant, ser det nå, når du sier det! Og bra at du ikke ble unødvendig stresset :hilarious: :D Oi! Spennende! Da blir det i hvert fall gøy å følge med videre:nailbiting::shy: Håper sånn for dere!:Heartred:love7
 
Åååå så hyggelig å lese dagbok igjen :shy: Jeg fikk ikke 3+ før 5+3 med L om jeg husker riktig :Heartblue Så det kan komme sent :shy:
Så koselig å se deg her inne igjen!! :love7Har kroppen sendt noen eggløsningssignaler enda eller? Det hadde jo vært litt vel kjapt kanskje:shy: Ja, jeg må jo ikke stresse om jeg ikke får 3+ i morgen (selv om jeg blir skuffet og sikkert litt mest sannsynlig unødvendig stresset), men tørr å håpe litt på det siden stigning og styrke så langt har vært så likt som med I:shy:
 
Så koselig å se deg her inne igjen!! :love7Har kroppen sendt noen eggløsningssignaler enda eller? Det hadde jo vært litt vel kjapt kanskje:shy: Ja, jeg må jo ikke stresse om jeg ikke får 3+ i morgen (selv om jeg blir skuffet og sikkert litt mest sannsynlig unødvendig stresset), men tørr å håpe litt på det siden stigning og styrke så langt har vært så likt som med I:shy:
Tror jeg hadde eggløsning i går kveld/natt, men jeg har ikke lagt noen aksjer på 6 dager. Hadde en feeling i går og tok enn eggløsningstest som var positiv. Eggløsningsmerter i natt :hilarious: Nattejobbing + blødning fra å fjerne spiralen er en dårlig kombinasjon til sengekos :shy::hilarious: Vi tar denne prøvingen rolig :dummy::dummy1:
 
Tror jeg hadde eggløsning i går kveld/natt, men jeg har ikke lagt noen aksjer på 6 dager :hilarious: Nattejobbing + blødning fra å fjerne spiralen er en dårlig kombinasjon til sengekos :shy::hilarious: Vi tar denne prøvingen rolig :dummy::dummy1:
Gøy om eggløsning kom tilbake så kjapt da! :shy: Eller du har kanskje hatt kobberspiral? Og det påvirker kanskje ikke eggløsning på den måte?

Deilig å ta det rolig da, imponerende om du klarer! Hvis vi først er enige om å prøve en måned så klarer ikke kontrollfreaken i meg å ikke teste osv :hilarious:
 
Gøy om eggløsning kom tilbake så kjapt da! :shy: Eller du har kanskje hatt kobberspiral? Og det påvirker kanskje ikke eggløsning på den måte?

Deilig å ta det rolig da, imponerende om du klarer! Hvis vi først er enige om å prøve en måned så klarer ikke kontrollfreaken i meg å ikke teste osv :hilarious:
Vi får se hvor lenge jeg klarer å være rolig :hilarious: Jeg hadde hormonspiral, og ble veldig sjokkert i går når jeg hadde positiv el-test :hilarious: Litt skuffa når jeg vet det ikke er noe sjans denne måneden, men samtidig vil jeg egentlig prøve å ikke ga sex rett før eggløsningen. Vet ikke om det har noe å si, men har så lyst på jente denne gangen. Skammer meg litt for det :bag:
 
Back
Topp