Fiffis dagbok:)

13 dpo
Kunne ønske stigningen var enda bedre i dag, men jeg får ha is i magen en stund til. Her er testrekken min, sammenligning av 11 og 13 dpo og bilde av testen fra i dag alene. Premom har jo gitt dagens bedre «score», så jeg får prøve å roe meg med det frem til neste test. Jeg ser jo stigningen også, men mye vil ha mer

Har blitt litt hanglete nå. Vondt i hodet og nakke, og i halsen. Våknet så sykt mye i natt, både pga plager, lyst til å teste og lille I sol lå ved siden av meg :Heartred
 

Vedlegg

  • CF404BF3-4A00-4F5E-BDED-043568B0D602.jpeg
    CF404BF3-4A00-4F5E-BDED-043568B0D602.jpeg
    451,4 KB · Visninger: 50
  • E18122A7-A421-4ED4-997F-3D78D0F6F28C.jpeg
    E18122A7-A421-4ED4-997F-3D78D0F6F28C.jpeg
    846,2 KB · Visninger: 53
  • 13E66E25-7EC2-4DCA-8808-EF3CF3F84CE1.jpeg
    13E66E25-7EC2-4DCA-8808-EF3CF3F84CE1.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 49
Dette er jo kjempefin stigning!! :love7
Husker da jeg begynte å bruke Premom, og ble da rådet fra damer på forumet om å ikke henge meg noe særlig opp i hvilken score den appen gir. Synes du har skikkelig fin stigning fra 11-13 dpo! :woot:
Her var min stigning samme tidspunkt:
 

Vedlegg

  • 1DC4C5CE-FD2C-41B3-9444-CEE16AD81C1D.jpeg
    1DC4C5CE-FD2C-41B3-9444-CEE16AD81C1D.jpeg
    588,4 KB · Visninger: 38
Dette er jo kjempefin stigning!! :love7
Husker da jeg begynte å bruke Premom, og ble da rådet fra damer på forumet om å ikke henge meg noe særlig opp i hvilken score den appen gir. Synes du har skikkelig fin stigning fra 11-13 dpo! :woot:
Her var min stigning samme tidspunkt:
Takk! Trengte å høre (lese) dette :Heartred Blir litt nevrotisk av den testefasen:nailbiting:
 
Takk! Trengte å høre (lese) dette :Heartred Blir litt nevrotisk av den testefasen:nailbiting:
Det forstår jeg veldig godt! Var jo helt ødelagt selv og ventet jo bare på at streken forsvant igjen også var det aldri noe, enda jeg er så heldig at jeg aldri har opplevd noen form for kjemisk eller SA. Så at det er nervepirrende nå, deeeet skjønner jeg! Men jeg syns detta ser skikkelig bra ut jeg asså, så håper det er ei terminspire :woot: :Heartred
 
Det forstår jeg veldig godt! Var jo helt ødelagt selv og ventet jo bare på at streken forsvant igjen også var det aldri noe, enda jeg er så heldig at jeg aldri har opplevd noen form for kjemisk eller SA. Så at det er nervepirrende nå, deeeet skjønner jeg! Men jeg syns detta ser skikkelig bra ut jeg asså, så håper det er ei terminspire :woot: :Heartred
Ps: mengde/styrke på fargestoff kan jo variere også, husk det:Heartred
Takk :Heartred Veldig sant :Heartred Håper håper:nailbiting::shy: Du har jo ikke lenge igjen til termin nå da! Hvordan er formen?:love7
 
Takk :Heartred Veldig sant :Heartred Håper håper:nailbiting::shy: Du har jo ikke lenge igjen til termin nå da! Hvordan er formen?:love7
Nei, jeg syns dagene går fryktelig fort og tror jeg kommer til å stå litt sånn «åja shit er det mars nå?» :laughing002 Formen er egentlig fin, litt bekkenplager og er nå ganske trøtt blitt, sikkert kroppen som vil lade opp batterier. Snart perm:love7
 
13 dpo
Kunne ønske stigningen var enda bedre i dag, men jeg får ha is i magen en stund til. Her er testrekken min, sammenligning av 11 og 13 dpo og bilde av testen fra i dag alene. Premom har jo gitt dagens bedre «score», så jeg får prøve å roe meg med det frem til neste test. Jeg ser jo stigningen også, men mye vil ha mer

Har blitt litt hanglete nå. Vondt i hodet og nakke, og i halsen. Våknet så sykt mye i natt, både pga plager, lyst til å teste og lille I sol lå ved siden av meg :Heartred

Dette er kjempe fin stigning!! Ingenting å bekymre deg for der i hvert fall❤️
 
13 dpo
Kunne ønske stigningen var enda bedre i dag, men jeg får ha is i magen en stund til. Her er testrekken min, sammenligning av 11 og 13 dpo og bilde av testen fra i dag alene. Premom har jo gitt dagens bedre «score», så jeg får prøve å roe meg med det frem til neste test. Jeg ser jo stigningen også, men mye vil ha mer

Har blitt litt hanglete nå. Vondt i hodet og nakke, og i halsen. Våknet så sykt mye i natt, både pga plager, lyst til å teste og lille I sol lå ved siden av meg :Heartred
Nydelig stigning!! Og for meg ser det ut som en kjempesterk test 13 dpo ❤️ og ja, premom er litt koko iblant på de avlesningene så ville ikke fokusert på de ☺️
 
Nei, jeg syns dagene går fryktelig fort og tror jeg kommer til å stå litt sånn «åja shit er det mars nå?» :laughing002 Formen er egentlig fin, litt bekkenplager og er nå ganske trøtt blitt, sikkert kroppen som vil lade opp batterier. Snart perm:love7
Så bra dagene går fort og formen er fin! Håper det holder seg sånn helt til den lille jenta deres kommer :love7
 
Nydelig stigning!! Og for meg ser det ut som en kjempesterk test 13 dpo ❤️ og ja, premom er litt koko iblant på de avlesningene så ville ikke fokusert på de ☺️
Takk! :HeartredHjelper så veldig på nevrotisme når flere sier det! Gleder meg til testefasen er over, etter jo forhåpentligvis har fått supersterk strek og 3+ på digital om en ukes tid:nailbiting::smiley-ashamed008
 
Takk! :HeartredHjelper så veldig på nevrotisme når flere sier det! Gleder meg til testefasen er over, etter jo forhåpentligvis har fått supersterk strek og 3+ på digital om en ukes tid:nailbiting::smiley-ashamed008
Er en så nervepirrende fase det!! ❤️ Forhåpentligvis har du det! Jeg synes det ser lovende ut ihvertfall ☺️❤️
 
Måtte teste i dag også :shy: 14 dpo og Ikm! Er så glad for at testene foreløpig øker så fint, var ikke sånn de to gangene jeg mistet. Man har selvfølgelig ingen garantier, men alt som ikke minner om det tar jeg som en seier:Heartred
 

Vedlegg

  • 08F702AD-D0AD-404A-82D8-F08FE9D06362.jpeg
    08F702AD-D0AD-404A-82D8-F08FE9D06362.jpeg
    990,6 KB · Visninger: 36
  • 9BF99271-7EE3-4933-ADF2-24C82E65CD63.jpeg
    9BF99271-7EE3-4933-ADF2-24C82E65CD63.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 36
Måtte teste i dag også :shy: 14 dpo og Ikm! Er så glad for at testene foreløpig øker så fint, var ikke sånn de to gangene jeg mistet. Man har selvfølgelig ingen garantier, men alt som ikke minner om det tar jeg som en seier:Heartred
Så fine streker altså :love017 kan snart på 3+ du :woot::woot::love017
 
Takk! :D :love7 Håper det! Tenkte å ta en digital på mandag, da er jeg jo bare 4+3, men gøy å prøve!
Alltid gøy å se det svart på hvitt! Jeg tar en i morgen, uvant å ta en så lenge etter positiv test :hilarious: men da er jeg 4+0 og krysser fingrene for 2-3, selv om jeg aldri har fått det 4+0 før :laughing002
Blir spennende å se hva du får på mandag :D
 
Alltid gøy å se det svart på hvitt! Jeg tar en i morgen, uvant å ta en så lenge etter positiv test :hilarious: men da er jeg 4+0 og krysser fingrene for 2-3, selv om jeg aldri har fått det 4+0 før :laughing002
Blir spennende å se hva du får på mandag :D
Veldig! Og etter 3+ så kan jeg stoppe testing, som også høres fristende ut :nailbiting: :shy: :Heartred
 
15 dpo

Dagene har gått overraskende fort denne uken. Sambo er borte for jobb, så det er full fart med meg og mini dagen lang. Mamma bor nærme, så vi har vært mye sammen. Jeg hadde en plan om å teste annenhver dag, men så langt er det kun én dag jeg har klart å ikke teste. Er heldigvis fornøyd med stigningen så langt, håper så veldig det fortsetter sånn.

I dag har jeg vært irriterende fin i formen, var mye mer uggen i går. Hadde mer murringer også. Jeg har fortsatt en god følelse, samtidig som det liksom føles litt for godt til å være sant at det klaffer så fort uten at jeg mister. Har jo blitt fort gravid før, men mistet jo tidlig to ganger. Jeg håper bakteriell vaginose var årsaken, noe gyn mente var mye mulig. Nå går jeg ikke på noen støttemedisiner, så om dette går bra styrker den hypotesen seg for min del. Og testene mine har kun vært så sterke og fine som de er nå da jeg var gravid med mini. De ble aldri slik de gangene jeg mistet :Heartred HERREGUD HÅPER DETTE GÅR BRA! Tenk om lille blir storesøster når hun er 1 år og 8 mnd:shy: Tenk å ha søsteren (eller broren da haha jeg antar liksom at det evt. blir jente) sin i trinnet under seg! Og for lillelille en storesøster i trinnet over! Og storekusine i trinnet over der igjen –på samme skole! Altså:smiley-angry017 Håper det blir et faktum:Heartred Her er testrekken min frem til nå:shy: Please please please fortsett sånn kroppen min
 

Vedlegg

  • 63EE9195-398F-4CD0-A7E0-12455C5F7FC2.jpeg
    63EE9195-398F-4CD0-A7E0-12455C5F7FC2.jpeg
    1 MB · Visninger: 27
  • 39C92BE3-25C7-43D0-A191-699AD71A6456.jpeg
    39C92BE3-25C7-43D0-A191-699AD71A6456.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 27
Back
Topp