Fet treff

ORIGINAL: ~Snuppelure~

Tirsdag ja.. hmmm[8D] Kanskje hvis jeg tørr[8|][:-][:)] Så mye folk a gitt[8D]

Åh, nu känner du ju mig å Stine så du må komma! [:)][8D]

ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: Isolde92

Har lyst til å komme vi også, men få se om vi tør! [&:]

Hehe...

er ihvertfall ikke langt unna oss! [:D]

Åh?
Så klart du tør bli med! Hvis du ikke bor langt unna kan vi sikkert ses en gang innan så du tør! [;)][8D]

Hehe... Jeg bor i Rælingen!

Sier kanskje [:D]
Så skal jeg prøve å få det til den dagen! :)

Det må du ju då! Hur nära som helst [;)]

Finns det hjärterum så finns det stjärterum.........??

Har stort hus, kjøkkenet er på 36m2 å all/lekrummet er ca 17m2 (mye golvyta) så det ska nog gå.. Många blir det... ska bli spännande, Blir sikkert bortfall, ska vel ikke regne med det, men det har ju sällan blivit så många som til slut kunnat på andra treffer...

MEN det bör väl kanske inte bli alltför många fler [;)] då bör vi leie lokale.... hehehehehe...

ORIGINAL: Isolde92

Tirsdag ja.. hmmm[8D] Kanskje hvis jeg tørr[8|][:-][:)] Så mye folk a gitt[8D]

Åh, nu känner du ju mig å Stine så du må komma! [:)][8D]

Jaaa, men det kommer så mange[:-][8D] da bruker jeg bli sjenert og sier ikke så mye[&:]

Du får hålla dig till oss da [;)]

Det er jo mer enn nok plass hos deg, Helena.. + at noen unger sover jo, kan jo trille litt osv... [:)] Du har jo hele kjøkkenet, lekerommet, gangen osv. =) Kein problem! ;)

ORIGINAL: stinemille

Det er jo mer enn nok plass hos deg, Helena.. + at noen unger sover jo, kan jo trille litt osv... [:)] Du har jo hele kjøkkenet, lekerommet, gangen osv. =) Kein problem! ;)

Sant det, Stine, å tills dess skal nok 2etg vare så pass klart att noen kan sikkert amme osv oppe om det trengs [:)] Det er jo gulv i stua nå, så nå venter jeg på elektrikern som osså skal legge gulvet i gangen oppe [;)][8D] (samboern[;)])

Det skal gå fra Nationaltheatret enl. trafikanten.no.....

Fra: Nationaltheatret [tog] 10.03 eller 11.03
Til: Fetsund [tog] 10.30 11.30

Sammenlagt reisetid: 27 minutter

Jeg og tweety78 blir med om det er plass til flere[:D]
Gleder oss allerede....

ORIGINAL: scorpio

Jeg og tweety78 blir med om det er plass til flere[:D]
Gleder oss allerede....

Very nice [;)]

Får ikke kommet allikevel vi... Hadde helt glemt at vi skal på teater med eldstemann den dagen og han skal være hjemme på dagen med oss! Men blir gjerne med en annen gang!

Et sted som også er fint for treff er gigagøy på lørenskog! der er det kjempestort! www.gigagoy.no

Får ikke kommet allikevel vi... Hadde helt glemt at vi skal på teater med eldstemann den dagen og han skal være hjemme på dagen med oss! Men blir gjerne med en annen gang!

Et sted som også er fint for treff er gigagøy på lørenskog! der er det kjempestort! www.gigagoy.no

jepp! hoppeloppeland er også artig :) men det kan vi gjøre en annen gang! skal leke hos helena og ha nissefest denne gangen [;)]

jepp! hoppeloppeland er også artig :) men det kan vi gjøre en annen gang! skal leke hos helena og ha nissefest denne gangen [;)]

Jepp, tenkte en annen gang! :) (som kanskje vi får vært med på)

Gigagøy er MYE større enn Hoppeloppeland! :)

Å, som vi gleder oss vel!!!![:D] Blir det skikkelig nissefest?[:D] Kle ut de små og sånn?hi hi! Si fra om vi skal ha med noe da, vi blir jo fort en del liksom[;)] Eller skal vi spleise litt? En 50 ings på hver eller noe? Må jo bidra med noe føler jeg. Og gleder meg sååååå mye til å treffe dere vel![:D]

ORIGINAL: lene78

Var inne å så på kartet nå hvor vi skulle.. Kanskje vi kan få med oss de to fra Hønefoss også????

Vi kommer![:D][:D][:D] Blir såååå koselig å treffe dere alle sammen![:D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

vi gleder oss![:D]

Vi gleder også masse!! Jeg kan jo snakke litt med Isolde ang hvordan vi skal gjøre det... Men vi snakket litt om å lage en salat og div... Også må vi nesten ha gløgg og pepperkaker! ;o) 

ÅÅ...vi har kjempelyst å være med!! Men blir litt drøyt å kjøre frem og tilbake på en dag..[:(] Ingen "langveisfra" som vil være med å dele hotell da?? Hvis vi får lov av Isolde å komme da[;)]

ORIGINAL: JanneJenta78

ÅÅ...vi har kjempelyst å være med!! Men blir litt drøyt å kjøre frem og tilbake på en dag..[:(] Ingen "langveisfra" som vil være med å dele hotell da?? Hvis vi får lov av Isolde å komme da[;)]

Hvis vi ikke var midt i flytting så kunne dere vært hos oss, men flytter mellom 3. og 15. så er litt kaos  [&:] men vi finner en løsning på det- dere må jo være med ;)

Lene78: jeg syns også det er greiest med penger [;)] skal snakke med helena om det i morgen jeg  [:)]

Hvis vi ikke var midt i flytting så kunne dere vært hos oss, men flytter mellom 3. og 15. så er litt kaos  [&:] men vi finner en løsning på det- dere må jo være med ;)

Lene78: jeg syns også det er greiest med penger [;)] skal snakke med helena om det i morgen jeg  [:)]

Snill du da snuppa, men skjønner det er kaos da[;)] Vi regner med å holde på med flytting selv på den tida..(jeg bare rømmer litt hjemmefra..hihi).

Själklart är du välkommen [:D]

Bolla: sendt deg en pm [:)]

Back
Topp