Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Wibe^
ORIGINAL: Isolde92
Har lyst til å komme vi også, men få se om vi tør! [&:]
Hehe...
er ihvertfall ikke langt unna oss! [:D]
Åh?
Så klart du tør bli med! Hvis du ikke bor langt unna kan vi sikkert ses en gang innan så du tør! [;)][8D]
Hehe... Jeg bor i Rælingen!
Sier kanskje [:D]
Så skal jeg prøve å få det til den dagen! :)
ORIGINAL: ~Snuppelure~
ORIGINAL: Isolde92
ORIGINAL: ~Snuppelure~
Tirsdag ja.. hmmm[8D] Kanskje hvis jeg tørr[8|][:-][:)] Så mye folk a gitt[8D]
Åh, nu känner du ju mig å Stine så du må komma! [:)][8D]
Jaaa, men det kommer så mange[:-][8D] da bruker jeg bli sjenert og sier ikke så mye[&:]
ORIGINAL: stinemille
Det er jo mer enn nok plass hos deg, Helena.. + at noen unger sover jo, kan jo trille litt osv... [:)] Du har jo hele kjøkkenet, lekerommet, gangen osv. =) Kein problem! ;)
Får ikke kommet allikevel vi... Hadde helt glemt at vi skal på teater med eldstemann den dagen og han skal være hjemme på dagen med oss! Men blir gjerne med en annen gang!
Et sted som også er fint for treff er gigagøy på lørenskog! der er det kjempestort! www.gigagoy.no
Får ikke kommet allikevel vi... Hadde helt glemt at vi skal på teater med eldstemann den dagen og han skal være hjemme på dagen med oss! Men blir gjerne med en annen gang!
Et sted som også er fint for treff er gigagøy på lørenskog! der er det kjempestort! www.gigagoy.no
jepp! hoppeloppeland er også artig :) men det kan vi gjøre en annen gang! skal leke hos helena og ha nissefest denne gangen [;)]
ORIGINAL: BollaPinnsvin79
vi gleder oss![:D]
ORIGINAL: JanneJenta78
ÅÅ...vi har kjempelyst å være med!! Men blir litt drøyt å kjøre frem og tilbake på en dag..[:(] Ingen "langveisfra" som vil være med å dele hotell da?? Hvis vi får lov av Isolde å komme da[;)]
ORIGINAL: JanneJenta78
ÅÅ...vi har kjempelyst å være med!! Men blir litt drøyt å kjøre frem og tilbake på en dag..[:(] Ingen "langveisfra" som vil være med å dele hotell da?? Hvis vi får lov av Isolde å komme da[;)]
Hvis vi ikke var midt i flytting så kunne dere vært hos oss, men flytter mellom 3. og 15. så er litt kaos [&:] men vi finner en løsning på det- dere må jo være med ;)
Lene78: jeg syns også det er greiest med penger [;)] skal snakke med helena om det i morgen jeg [:)]