Fet treff

Isolde92

Elsker forumet
Heya,

Den 11 desember tenkte jag å Stinemille,
att de som vill kan komme hjem til meg i Fetsund, Kl. 11 å framåt. (har hela dagen på oss [;)]

Meld dere på så vi ser hvor mange som kan så oppdaterer jag her!

* Isolde92
* Stinemille
* Iroim
* Lene78
* Tonemoren
* ~JuLiAnE~
* BollaPinnsvin79
* Tina
* Dyrset
* Veros
* ~Snuppelure~
* Solvit
* Tinka å Noah
* Scorpio
* Tweety78
* Nates mamma

Vi kan.. (Bare et lite spørsmåltegn...) Men hvor langt blir det for meg å kjøre??? Fra halden ....

ORIGINAL: Iroim

Vi kan.. (Bare et lite spørsmåltegn...) Men hvor langt blir det for meg å kjøre??? Fra halden ....

Nice!

Ca 10mil
http://www.gulesider.no/kart/map.c?startId=a_10000014647&q=bak%E5sveien&imgt=MAP&stopId=a_123901

ORIGINAL: Isolde92

Nice!

Ca 10mil
http://www.gulesider.no/kart/map.c?startId=a_10000014647&q=bak%E5sveien&imgt=MAP&stopId=a_123901

Ikke verre enn å kjøre til asker med andre ord...[:D][:D] (Måtte kjøre etter bollapinnsvin, hvis ikke hadde jeg aldri kommet hjem!)

Nice!

Ca 10mil

Ikke verre enn å kjøre til asker med andre ord...[:D][:D] (Måtte kjøre etter bollapinnsvin, hvis ikke hadde jeg aldri kommet hjem!)

Veldigt lett faktiskt [;)]

Jeg har fri den dagen etter nattevaktshelg så vi kommer (det er hvertfall foreløpig plan). [:D]

ORIGINAL: lene78

Og greit å finne fra Oslo også - for ei som absolutt ikke rer kjent....

Er nobels fredspris utdeling dagen før - så hotell var umulig å finne... Men ei venninne synes jeg, ho og ole emil bare kunne sove på soverommet hennes.... jaja.. men høres u som vi fant en plan. Må bare diskutere litt med mannen.

Men i utgangspunkte stiller jeg og Ole Emil!

Nissefest eller? ????

Håper mange kommer da!!!!

Det er enkelt, ja [;)]

Det går tog til Fetsund fra Oslo, så kan jeg hente dere på stasjonen der jeg :o) Har et par bilseter i bilen :) Vet Helene også har 2 bilstoler, så vi kan kjøre litt og hente på togstasjonen ja [;)] 

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

vi er med[:D]

Kanskje vi kan sitte på med dere??? Egentlig teit å kjøre to biler... Vi må bare skaffe oss et annet sete til Leon.

Så heldige dere er! Må jobbe jeg :(
Hadde jeg ikke jobbet hadde jeg nok kommet, selv om jeg ikke har møtt noen av dere :)

Juleklær på barna høres fint ut.

ORIGINAL: dyrset

ORIGINAL: ~Snuppelure~

er dette en tirsdag?[8|]

Måndag vel?

nope, det er en tirsdag[;)]

Aj da, men då får vi skippa åpen bhg den dagen Stine å Stine... hehe... trodde det var en måndag!

Har lyst til å komme vi også, men få se om vi tør! [&:]

Hehe...

er ihvertfall ikke langt unna oss! [:D]

ORIGINAL: Wibe^

Hehe...

Åh?
Så klart du tør bli med! Hvis du ikke bor langt unna kan vi sikkert ses en gang innan så du tør! [;)][8D]

Hehe...

Åh?
Så klart du tør bli med! Hvis du ikke bor langt unna kan vi sikkert ses en gang innan så du tør! [;)][8D]

Hehe... Jeg bor i Rælingen!

Sier kanskje [:D]
Så skal jeg prøve å få det til den dagen! :)

Hehe...

Åh?

Hehe... Jeg bor i Rælingen!

Sier kanskje [:D]
Så skal jeg prøve å få det til den dagen! :)

Hallo! Du må bli med vettu.

Back
Topp