Fet treff

ORIGINAL: stinemille

Lene78: jeg syns også det er greiest med penger [;)] skal snakke med helena om det i morgen jeg  [:)]

Det kan vi sikkert ordne vettu, men jag er litt kresen då det gäller gløgg..... skal noen til Sverige snart på den kanten?? BLOSSA gløgg.... ellers kagn jag be fadern min ta med til helgen [:D]

ORIGINAL: Isolde92

Lene78: jeg syns også det er greiest med penger [;)] skal snakke med helena om det i morgen jeg  [:)]

Det kan vi sikkert ordne vettu, men jag er litt kresen då det gäller gløgg..... skal noen til Sverige snart på den kanten?? BLOSSA gløgg.... ellers kagn jag be fadern min ta med til helgen [:D]

Jeg kan sikkert fikse gløgg fra sverige....er jo i halden, og er jo ofte over grensen.... Hvor mye????

Og som vi gleder oss...

Men du bolla.... Fortsatt ok at vi sitter på????

ORIGINAL: Iroim

Jeg kan sikkert fikse gløgg fra sverige....er jo i halden, og er jo ofte over grensen.... Hvor mye????

Og som vi gleder oss...

Men du bolla.... Fortsatt ok at vi sitter på????

Super super bra!!! [;)]

Vi må nok se litt ann hur många vi blir kanske, men vi är ca 15st nu, 3-4 flaskor?? blir det över så kan jag köpa dem av dig [;)]

Ok. Da kjøper jeg i alle fall 4. Vi skal en tur å handle på lørdag, så fikser det da:=)

ORIGINAL: Iroim

Ok. Da kjøper jeg i alle fall 4. Vi skal en tur å handle på lørdag, så fikser det da:=)

Underbart bra det! Så kan vi spleise allesammen på alt så blir det ju helt toppers å billigt!

Viss det enda er plass til flere....så tror vi at vi blir med også!!! Må bare ta forbehold om jeg må jobbe, de holder på å omorganisere timeplanen min på skolen så jeg vet ikke helt hvilke dager jeg har fri....men krysser fingrene og vil gjerne være med!!!!!!!

ORIGINAL: Nates Mamma

Viss det enda er plass til flere....så tror vi at vi blir med også!!! Må bare ta forbehold om jeg må jobbe, de holder på å omorganisere timeplanen min på skolen så jeg vet ikke helt hvilke dager jeg har fri....men krysser fingrene og vil gjerne være med!!!!!!!

Som jag sagt finns det hjärterum så finns det stjärterum, ikke sant?

Välkommen!

Åh! Jeg gleder meg sånn :o)

Blir så stas!!!

Yes, det blir det [:D]
Du må hjälpa mig att fixa sallad du [;)] MEN först ska jag til syden.... hehe.... trenger det nå! Om en uke faktiskt är vi där [:D]

Åh! Jeg gleder meg sånn :o)

Blir så stas!!!

Yes, det blir det [:D]
Du må hjälpa mig att fixa sallad du [;)] MEN först ska jag til syden.... hehe.... trenger det nå! Om en uke faktiskt är vi där [:D]

bla bla bla, bare gni det inn du!! [:@][:'(][:@] drittjobb og kurs blæh!!!!!

[:)]

Heldige dere er...skulle ønske at jeg kunne vært me...
Har sittet her å lest 5 sider som dere har skrevet...og det høres så koselig ut...
Synd jeg bor så langt unna og ikke får mulighetn til å treffe noen av dere her inne[&o][:(]
Håper dere koser dere masse, litt for oss og...

Back
Topp