Festet hode

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg var på ul i dag (Oppfølging ifh til den ene nyra til jenta vår), og jenta vår lå med rompa ned og bøyd slik at føtter og hode var på samme sted.. Hehe.. Turner <3 men mitt sp.er, når pleier hodet feste seg 2.gangen? Håper for all del ikke at det blir setefødsel!!

Sist fik jeg beskjed fra jordmor hun ikke kunne skrive hodet var festet på 2 gangsfødene..selv om det var det hos meg ;)

Så rart? Kan det "løsne" igjen da? Mener jeg fikk bekreftet at det var festet 2.gang, men husker ikke sikkert

Så rart? Kan det "løsne" igjen da? Mener jeg fikk bekreftet at det var festet 2.gang, men husker ikke sikkert

Nei hun sa det var festet, men at de ikke hadde "lov" å skeive det på skjemaet fordi de vistnok ikke festet se med nr 2..... Synes det var en merkelig kommentar.. For de fester seg jo hos noen....

Nei hun sa det var festet, men at de ikke hadde "lov" å skeive det på skjemaet fordi de vistnok ikke festet se med nr 2..... Synes det var en merkelig kommentar.. For de fester seg jo hos noen....
Rare greier! Har jo hørt at det er vanlig at det IKKE fester seg med nummer to, men trodde jo det gikk an. Her må det googles :)

Var hos jm i dag og lille hadde ikke festa seg enda. Er 32+0. Og med tanke på bevegelsene så har lille enda god plass og snurrer sikkert alle veier der inne :wideyed:
Bare h*n skjønner hva som er lurest når det nærmer seg :p

Back
Topp