Oi, sikker på at det var festeblødning da? Det tar to-tre dager etter festing at kroppen har nok hcg til at det vises på test. Så hvis den var knallpositiv dagen etter bare? Er jo vanlig med litt blødninger rundt ikm også, for mange![]()
Ja, helt sikker, for dette var da frøkna ble unnfanget for to år siden, glemte å skrive det, sorry

Tja, vet ikke helt mekanikken i festeprosessen, den kan kanskje feste seg litt gradvis så kroppen begynner å produsere HCG før egget er helt «nedgravd», og at blødningen oppstår tidligere hos enkelte enn hos andre? At den hos meg oppsto i helt siste fase av festingen? Kan jo også være at blodet lå litt i livmoren før det ble støtt ut.. ikke godt å si! Det var lørdag kveld rundt midnatt at jeg oppdaget blodet og tenkte et var mensen, satte i menskopp og skulle skifte den morgenen etter. Det var litt blod i den, men mindre enn forventet. Satte den i på nytt, reiste hjem fra ferie og skulle tømme den igjen på kvelden, da var den helt tom! Da googlet jeg en del om festeblødning og fant ut at det ikke var uvanlig rundt 12 DPO og ofte ble mistolket som tidlig mens.. sov urolig den natta for å si det sånn, og var temmelig kjapp opp mandag morgen for å ta test

det håper jeg også.