Festeblødning?

Mammatil.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Snøkrystallene2021❄️
Vet vi ikke er så mange her enda, men noen som har opplevd festeblødning? Hadde en liten flekk lyselyserosa på papiret i dagmorges. Litt redd nå :(, ikke hatt noe blødninger i mitt forrige svangerskap.
 
Jeg har ikke hatt noen festeblødning. Ikke denne gangen og ikke ved de andre graviditetene mine :)
Men det kan jo være en festeblødning. Er det ikke ca ved forventet mens den kan komme? Ellers vet jeg det er mange som har litt uskyldige blødninger tidlig i svangerskapet :)
 
Last edited:
Eg hadde ikkje festeblødning verken sist eller no. Skal ikkje den kome rundt 6-7 dpo når egget festar seg? Det er jo uansett normalt med små blødninger når ein er gravid, grunna skjøre slimhinner osv :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg har ikke hatt festeblødning med noen av mine 6 graviditeter, men det er jo de som har det også. Inntreffer mellom 7 og 11 dpo mener jeg å ha lest flere plasser :)
 
Ikke vet jeg, håper det bare er en uskyldig liten blødning, tenkte å ta en g-test for å se om den fortsatt er positiv i morgen :)
 
Øverste er fra søndag og nederste tatt i dag :) håper det er et tegn på at det bittelille lyserosa på papiret i går bare var uskyldig :) ImageUploadedByBV Forum1416389004.917288.jpg
 
Lover godt! :)
 
Back
Topp