Festeblødning!

Ø

Ønskebarn2015

Guest
Har noen av dere hatt det? Jeg har ikke testet meg enda, men det er enda 3 dager til jeg skal ha mensen. Jeg begynte å se bitte litt lyserosa på papiret igår. Forskjell fra når jeg har mensen så fossblør jeg innen noen timer. Det har tatt seg litt mer opp fra igår, men det kommer kun på papiret, ikke noe i trusen. Lurer litt på om det er en festeblødning eller at jeg faktisk får mensen før jeg skal, og det er noe som er helt uvanlig for meg!

Noen som har erfaring med festeblødninger?

Takker for alle svar <3
 
Jeg fikk bittelitt blod blandet med blank utflod på papiret 3 dager før jeg testet positivt. Tolket det som en festeblødning ;)
 
Jeg ville også tolket det som festeblødning. På min forrige hadde jeg litt blod i 2 dager

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg ville også tolket det som festeblødning. På min forrige hadde jeg litt blod i 2 dager

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvor lenge etter blødningen hadde du positiv test? Det danner seg vel ikke hcg før egget har festet seg i livmoren? Man leser så mye forskjellig på nettet så jeg blir helt forvirret :excited001 hehe
 
Jeg blødde bittelitt i flere dager fra ikm, bare litt på papiret, og litt til, men nok til at jeg måtte bruke bind. Noen dager blødde jge ikke. Var vel med slim, med litt blod i.

Alt er fint nå, blør ikke mer.
 
Hvor lenge etter blødningen hadde du positiv test? Det danner seg vel ikke hcg før egget har festet seg i livmoren? Man leser så mye forskjellig på nettet så jeg blir helt forvirret :excited001 hehe
Mener jeg hadde etter at jeg testet, men begynner å bli en stund siden nå. Testet sterk positiv i går, men i går kveld begynte jeg å blø. Nå blør jeg som vanlig mens, så usikker på om jeg mister :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Mener jeg hadde etter at jeg testet, men begynner å bli en stund siden nå. Testet sterk positiv i går, men i går kveld begynte jeg å blø. Nå blør jeg som vanlig mens, så usikker på om jeg mister :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, håper det bare er en uskyldigblødning du har <3

Er nok ikke noe festeblødning jeg hadde, nå blør jeg skikkelig og har kjempe vondt i magen og i korsryggen :(
 
Huff, håper det bare er en uskyldigblødning du har <3

Er nok ikke noe festeblødning jeg hadde, nå blør jeg skikkelig og har kjempe vondt i magen og i korsryggen :(
Ikke hatt vondt. Håper også den er uskyldig. Er fortsatt kvalm, ømme pupper, murring og tisser i ett sett. Så har tenkt meg til lege for hcg test i morgen. Så kan jeg være sikker om det er noe der eller om vi må kjøre på igjen neste mnd. :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
7 dager etter eggløsning begynte tykk brun utflod å komme, kommet i 2 dager nå :s Håper dette er feste blødning og ikke noe annet skummelt :(
Enda 6 dager til forventet mens, så det kan jo ikke være det?
 
Back
Topp