Fertilitetsmonitor

Thapira

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Ser at det finnes en lang tråd om dette, men åpner denne da jeg vil høre erfaringer fra dere som prøver nå. Vi har akkurat gått til innkjøp av en Clearblue Advanced Fertilitetsmonitor. Skal hente den i morgen, å er veldig spent!

Har noen prøvd, erfaring, innkjøringstips, blitt gravide raskere? Er så spent, føler dette gjør neste pp «komplett» :laughing002❤️
 
Jeg er også interessert i å høre erfaringer :happy: Hadde nemlig kjøpt meg en, fordi jeg fikk et innfall om at jeg trengte den :rolleyes: Men så følte jeg ikke det var noe problem med å finne «fertilitetsdagene» og EL med strimler, CB advanced eggløsningstest og temping, og da solgte jeg den :bored: Men nå lurer jeg på om jeg angrer. Kan fertilitetsmonitoren hjelpe meg med andre ting enn det jeg skrev over her?:happy090
 
Jeg ønsker også å høre andres erfaringer med denne! Vurderer å gå til innkjøp, men må vite om det er verd pengene :laughing002
 
Jeg bruker den nå, men er helt fersk selv. Første syklusen jeg bruker den.

Synes det er veldig greit at den tar morgenurin og at den holder helt oversikt selv :p Den er velsig enkel og grei.
 
Jeg følger også med her :) Gikk til innkjøp av en sist syklus, men den rakk ikke å komme i posten tidsnok. Om det ikke klaffer denne runden, så tar jeg den i bruk neste.
 
Hei,
Så gøy at det er flere som skal teste fertilitetsmonitor. Har nettopp gått til innkjøp av en selv (på vei i posten). Jeg synes den virker helt genial, både med at du slipper å tyde streker og at jeg faktisk er nyskjerrig på om kroppen min kommer inn i syklus etter mange år på p-piller. Føler tråden!
 
Jeg er også interessert i å høre erfaringer :happy: Hadde nemlig kjøpt meg en, fordi jeg fikk et innfall om at jeg trengte den :rolleyes: Men så følte jeg ikke det var noe problem med å finne «fertilitetsdagene» og EL med strimler, CB advanced eggløsningstest og temping, og da solgte jeg den :bored: Men nå lurer jeg på om jeg angrer. Kan fertilitetsmonitoren hjelpe meg med andre ting enn det jeg skrev over her?:happy090

Skjønner det sånn at den måler østrogen i tillegg til el hormon! Da får man flere «fruktbare» dager opp enn ved å bare bruke el tester ❤️ Har ikke prøvd temping, men den sier vell åsså bare ifra 1-2 dager før el? Har åsså testet etter el, men føler dette blir enda mer utdypende. At vi får lagt inn aksjer godt i dagene før, å ikke bare plutselig når el testen begynner å bli positiv :smiley-angelic006
 
Jeg ønsker også å høre andres erfaringer med denne! Vurderer å gå til innkjøp, men må vite om det er verd pengene :laughing002

Jeg fant min brukt på Finn, å har bestilt tester hos babyplan :happy: Måtte dog handle noen dyre på apoteket just in case de ikke rakk fram til den begynner å be om tester :p
 
Skjønner det sånn at den måler østrogen i tillegg til el hormon! Da får man flere «fruktbare» dager opp enn ved å bare bruke el tester ❤️ Har ikke prøvd temping, men den sier vell åsså bare ifra 1-2 dager før el? Har åsså testet etter el, men føler dette blir enda mer utdypende. At vi får lagt inn aksjer godt i dagene før, å ikke bare plutselig når el testen begynner å bli positiv :smiley-angelic006
Takk:happy: CB advanced EL-test registrer også østrogen, og viser ofte fire (eller flere) fruktbare dager.. Siden den også registrerer østrogen, og viser flere fruktbare dager, er jeg bare usikker på hva forskjellen på de testene og fertilitetsmonitoren fungerer. Men kanskje jeg misforstår altså :schocked028

Temping bekrefter bare EL, temping er ikke det beste verktøyet for å finne EL, siden den bare gir bekreftelse.. Kroppen gjør det ikke lett for oss! Og masse tanker! Nå sitter jeg og funderer på hvor ofte vi skal legge inn aksjer denne PP. Vil tro han har helt normale svømmere (siden vi har ett barn), men blir likevel usikker på hvor ofte :greet008 Sånn fra et tema til et annet... :laughing021
 
Back
Topp