Fersken utflod å stikkninger

Nadde88

Betatt av forumet
Hatt vondt i magen i 2 dager nå og ista kom det ferskenfsrga utflod! Blæææææh nå er jeg sikker på at jeg kommer til å miste :-(

Sent from my iPad using BV Forum

Håper det er uskyldig! Har du snakket med lege?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan bare være ett blodkar, som oftest er dn blødning helt uskyldig :)

TuMmY LoVe

Ikke snakket med lege. Har legetime til tirsdag skal ta der opp da. Håper bare det er et blodkar som er sprekt. Men blir nervøs med en gang j ser ferskenfarget eller rosa utflod. Hadde det sist jeg mistet

Var på dass og nå kom det masse mørkebrun veske etterfulgt av lysebrun. Så ut som vann med farge. Men ingen smerter.. Blir så bekymra redd for å miste nå som j endelig har godtatt at nr 2 er på vei

Brunt betyr gammelt blod;) det sier de ikke skal være farlig. Derimot friskt rødt blod skal man følge med på.

TuMmY LoVe

Hm... Brun utflod tror jeg er et bra tegn, da det er gammelt blod. Kanskje det var bare noe som var litt sårt så det blødde litt og at nå stopper det?

Husker ikke helt, men da jeg mistet kom det lyserosa på papiret, aldri brunt, tror jeg.

Igår fersken så bittelitt lyserosa så stoppet det. Idag rant det ut mørkebrun så lysebrun å nå er det stoppet.

Igår fersken så bittelitt lyserosa så stoppet det. Idag rant det ut mørkebrun så lysebrun å nå er det stoppet.

Da tror jeg bare du kan senke skuldrene :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Da tror jeg bare du kan senke skuldrene :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Signerer den.
Er mange her inne som har hatt blødninger og alt står bra til.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Friskt blod igår i butikken så stans.. Så blødde jeg igjen etter sengekos med mannen. Han var bare i kanten men jeg blør etter en orgasme. Var sånn det startet. Men friskt blod er vel ikke bra? Veldi tynt og slimete innimellom. Sorry detaljene -_-

Under en orgasme trekker livmoren seg sammen, så å blø etter det er ikke farlig. Det er positivt at det stopper opp, mener jeg en lege sa.

Det er umulig å si helt sikkert om det er en spontanabort eller ikke uten ultralyd. Kan like godt være det at livmoren din er veldig sensitiv og blør lettere. Mye blod samler seg der under en graviditet.

Siden du er så usikker på hva som skjer, syns jeg du skal gå til lege og få henvisning til ultralyd. Det fikk jeg, legetime og ultralyd samme dagen fordi jeg var så bekymret. Da blødde jeg bittelitt hele dagen fram til kvelden da alt blødde ut.

Mistet du da når altblødde ut?? Jeg er i tillegg sjuk så jeg hoster så det syster å river i livmora.. :-/ tenkte å pingler på legevakta å spørre om det er mulig å få en ul sjekk. Ellers må j vente helt te tirsdag.

Syster skulle ikke være med :p hoster så det river I livmora skulle det stå

Mistet du da når altblødde ut?? Jeg er i tillegg sjuk så jeg hoster så det syster å river i livmora.. :-/ tenkte å pingler på legevakta å spørre om det er mulig å få en ul sjekk. Ellers må j vente helt te tirsdag.

Ja. Blødde bittelitt på dagen sånn at det kom noen få dråper i truseinnlegget. I femtiden begynte jeg plutselig å fossblø slik at jeg nesten ikke kunne gjøre annet enn å sitte på do. Litt etterpå kom smerter som rier som varte i kanskje en halvtime. Med blodet var det koagler og på slutten kom en stor, grå klump på sikkert 5cm. :/ Aner ikke hva det var...
Det var vel riktig nok en MA siden jeg var i uke tolv og fosteret hadde vært død siden uke 6.

Ring legevakta du :)

Den rivinga er nok ligamentsmerter. Jeg kan og få det når jeg hoster.

Ja. Blødde bittelitt på dagen sånn at det kom noen få dråper i truseinnlegget. I femtiden begynte jeg plutselig å fossblø slik at jeg nesten ikke kunne gjøre annet enn å sitte på do. Litt etterpå kom smerter som rier som varte i kanskje en halvtime. Med blodet var det koagler og på slutten kom en stor, grå klump på sikkert 5cm. :/ Aner ikke hva det var...
Det var vel riktig nok en MA siden jeg var i uke tolv og fosteret hadde vært død siden uke 6.

Ring legevakta du :)

Huffda :-/ sånn j hadde dte sist j mistet i sa men denne gangen er detvikkenslik. Den klumpen var den lille antageligvis :-( j hadde medisinsk abort da j var 15 men begynte å blø hjemme å fikk ut bebiser hjemme :-( liten sak

Fikk henvisning til ul på sykehuset te mandag Pga min historie med flere sa før j fikk guttungen og at jeg har GBS på livmortappen. Kan være det som er årsaken nå.at det er oppblomstring så spiser den seg oppover og inn til bebisen og dreper. Farlig dor barn i magen :-/

Fikk henvisning til ul på sykehuset te mandag Pga min historie med flere sa før j fikk guttungen og at jeg har GBS på livmortappen. Kan være det som er årsaken nå.at det er oppblomstring så spiser den seg oppover og inn til bebisen og dreper. Farlig dor barn i magen :-/

Så bra du fikk time! :)
Hva er GBS? Hørtes ikke greit ut :/

Back
Topp