Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Igår fersken så bittelitt lyserosa så stoppet det. Idag rant det ut mørkebrun så lysebrun å nå er det stoppet.
Sent from my iPhone using BV Forum
Da tror jeg bare du kan senke skuldrene
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Mistet du da når altblødde ut?? Jeg er i tillegg sjuk så jeg hoster så det syster å river i livmora.. :-/ tenkte å pingler på legevakta å spørre om det er mulig å få en ul sjekk. Ellers må j vente helt te tirsdag.
Sent from my iPad using BV Forum
Ja. Blødde bittelitt på dagen sånn at det kom noen få dråper i truseinnlegget. I femtiden begynte jeg plutselig å fossblø slik at jeg nesten ikke kunne gjøre annet enn å sitte på do. Litt etterpå kom smerter som rier som varte i kanskje en halvtime. Med blodet var det koagler og på slutten kom en stor, grå klump på sikkert 5cm. :/ Aner ikke hva det var...
Det var vel riktig nok en MA siden jeg var i uke tolv og fosteret hadde vært død siden uke 6.
Ring legevakta du
Fikk henvisning til ul på sykehuset te mandag Pga min historie med flere sa før j fikk guttungen og at jeg har GBS på livmortappen. Kan være det som er årsaken nå.at det er oppblomstring så spiser den seg oppover og inn til bebisen og dreper. Farlig dor barn i magen :-/