prinsessemamma1
Flørter med forumet
Flere mrd lavt ferritin? Min ligger på 7... er forferdelig slapp kvalm å blir klar av å gå ei trapp bare.. holder på å flytte så har presset meg i 2 dager.. men nå er jeg helt ferdi.. ligget i hele dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh my god- jeg begynte med disse på lørdag- foreløpig ok- men håper det ikke stopper seg. Spiser Kiwi hver dag på oppfordring av JM for magenMå dere ta jern så pass på hvilket merke dere kjøper! Jeg kjøpte ferro-retard og har slitt med mageknip fra en helt annen verden i en hel uke !!! Har ikke sovet på 4 netter og jeg tok bare tabletten 2 ganger! Spør på apoteket om hva som er mildt for magen!
Ja, det er helt forferdelig og jeg har fortsatt litt problemer med magen! Jeg tålte dem tydeligvis ikke! Går nok bedre for deg, siden du ikke har reagert på dem enda!Oh my god- jeg begynte med disse på lørdag- foreløpig ok- men håper det ikke stopper seg. Spiser Kiwi hver dag på oppfordring av JM for magen