Ferieplaner 2015...?!

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ka er ferieplanene deres i år? Vi har ei jente på 4,5 mnd og ei på 6 år, men trenger litt tips og inspirasjon da vi fortsatt ikke har bestemt oss for ferie... Syden blir lite aktuelt...

Ikke de store planene her. Blir hjemme og gjerne en tur på hytten til foreldrene mine:-)

Sommerhuset på Sørlandet , har kjøpt kombilett til dyreparken/badeland. Skal å en svipptur til Stavanger. Være hjemme,
Mulig vi kjøper årskort til tusenfryd for meg og eldste på 4 1/2, gyldig i Bø i Telemark også så da må vi dit en tur.

Langhelg til Trøndelag.

Ellers blir det små dagsutflukter å besøke venner når det kun er babyJ, storesøster og jeg som er hjemme.

Kunne gjerne tenkt meg en tur til Danmark. Elsker å reise på ferie dit, men skal ikke det i år

3 uker i campingvogna i Sverige med alle fire barn og mannen, så en og en halv uke med kun baby C og mannen i Hamburg og Krakow :D altå fire og en halv uke borte fra hjemme:D Såååå deilig!!!

Vi blir hjemme og tar småturer i nærmiljøet. Skal bygge en garasje og beise huset....

Vi vurderer syden på august :) jeg og mini var I Tyrkia først på mai, storkosa oss :)

Har allerede vært i mallorca i mai. Det gikk supert og kjempe kjekt. Så skal vi 2 uker i oslo

Back
Topp