Er det noen av dere som skal på ferie noen plass? Jeg har termin den 7 august. Og vet at jeg ikke kommer til å gå over termin grunnet svangerskapsdiabetes. Vi har to barn fra før, og ønsker jo å finne på noe Iløpet av juli. Jeg går hyppig på kontroller på sykehuset for å passe på veksten. Og har jo fått beskjed om at de muligens vil sette igang noen uker før. Jeg vet jo at det er begrenset kapasitet på sykehuset nå i sommer, så usikker på hva de legger i akkurat dette. Og jeg tror nok uansett at jeg kommer til å gå til vertfall august før noe skjer.
Så mitt spørsmål er da. Hadd dere tatt en liten tur? Type ferietur i Norge på noen dager. Bare for å komme seg litt vekk? Og hva er deres planer for sommeren?? Blir det reising på dere eller blir dere bare hjemme og slapper av? Jeg klarer ikke å bestemme meg.
Så mitt spørsmål er da. Hadd dere tatt en liten tur? Type ferietur i Norge på noen dager. Bare for å komme seg litt vekk? Og hva er deres planer for sommeren?? Blir det reising på dere eller blir dere bare hjemme og slapper av? Jeg klarer ikke å bestemme meg.