Ferie :-)

Mamma13

Glad i forumet
Da er vi innlosjert på hotell i Stavanger :-) reiste 0930 og var her 1815, slitene.no!! Nå skal vi kose oss og nyte dagene sammen her i vakre Stavanger!

Hotell høres helt himmelsk ut! Kos dere masse :)

* okt08 og jan13 <3 *

Oooh gla'maden? Vi skal innover lørdag :D du får skrike ut om du syns du ser meg ;)

Nå har W sovnet i armene mine etter grøt og amming. I dag har vi shoppet litt og vært på sola Strand og badet:-) W sover mindre så han er helt skutt nå! Var innom glamaten en tur og kjøpte snacks til å ha på hotellrommet:-) vi har det tipp topp:-)

Nå har W sovnet i armene mine etter grøt og amming. I dag har vi shoppet litt og vært på sola Strand og badet:-) W sover mindre så han er helt skutt nå! Var innom glamaten en tur og kjøpte snacks til å ha på hotellrommet:-) vi har det tipp topp:-)
Solo! Hvis du ikke enda har prøvd er det obligatorisk å smake på sjokoladen fra egersund chocoladefabrikk :)

Da har vi vært på glamaten i hele dag:-) spist meg feit og feitere.. Hehe. Gud, så mye god mat og desserter! Sjokoladen du anbefalte ble kjøpt og den var nydelig:-) kjøpte med en liten pose:-)

Da har vi vært på glamaten i hele dag:-) spist meg feit og feitere.. Hehe. Gud, så mye god mat og desserter! Sjokoladen du anbefalte ble kjøpt og den var nydelig:-) kjøpte med en liten pose:-)
Jippi! hvor lenge blir dere? Nå er jeg så klar for fint vær imorgen og bytur sammen med svigers :)

Back
Topp