Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detOooh gla'maden? Vi skal innover lørdagdu får skrike ut om du syns du ser meg
![]()
Solo! Hvis du ikke enda har prøvd er det obligatorisk å smake på sjokoladen fra egersund chocoladefabrikkNå har W sovnet i armene mine etter grøt og amming. I dag har vi shoppet litt og vært på sola Strand og badetW sover mindre så han er helt skutt nå! Var innom glamaten en tur og kjøpte snacks til å ha på hotellrommet
vi har det tipp topp
![]()
Da skal jeg smake på det før vi drarSolo! Hvis du ikke enda har prøvd er det obligatorisk å smake på sjokoladen fra egersund chocoladefabrikk![]()
Jippi! hvor lenge blir dere? Nå er jeg så klar for fint vær imorgen og bytur sammen med svigersDa har vi vært på glamaten i hele dagspist meg feit og feitere.. Hehe. Gud, så mye god mat og desserter! Sjokoladen du anbefalte ble kjøpt og den var nydelig
kjøpte med en liten pose
![]()
Du kan glede deg, er jo meldt fint vær i morgen ogsåJippi! hvor lenge blir dere? Nå er jeg så klar for fint vær imorgen og bytur sammen med svigers![]()