Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min og sønnen min var borte fra meg i 3-4 dager da han var på den alderen. Jeg orket ikke å bli med de, da jeg var gravid og konstant dårlig... Savnet han veldig mye, men det gikk veldig fint. Hadde ihvertfall ikke glemt meg... Hehe... Tror det skal litt mer enn noen dager før et barn glemmer foreldrene sine....Jeg forstår mange syns det vi vurderer er galskap, og tilknyttinger starter allerede når frøet er sådd i mors mage. Mange kunne aldri tenkt seg å reist fra sitt barn før det blir 18 og flytter ut. Jeg stoler på mormor og at hun vil bli tatt godt vare på om vi drar, hun var 6 uker på første overnatting. Jeg ønsker ikke kritikk for at jeg i det hele tatt vurderer det. Men er det noen der ute som har vært borte fra sitt barn før det var 6 mnd og kan dele erfaring? Føler meg som tidenes verste mor bare for og spør og lese svarene deres. Noen kan gi slipp tidlig og andre ikke. Enkelt og greit.
Jeg forstår mange syns det vi vurderer er galskap, og tilknyttinger starter allerede når frøet er sådd i mors mage. Mange kunne aldri tenkt seg å reist fra sitt barn før det blir 18 og flytter ut. Jeg stoler på mormor og at hun vil bli tatt godt vare på om vi drar, hun var 6 uker på første overnatting. Jeg ønsker ikke kritikk for at jeg i det hele tatt vurderer det. Men er det noen der ute som har vært borte fra sitt barn før det var 6 mnd og kan dele erfaring? Føler meg som tidenes verste mor bare for og spør og lese svarene deres. Noen kan gi slipp tidlig og andre ikke. Enkelt og greit.
Dette var kjekkere å lese en alle som aldri kan reise fra sitt barn, og får meg til og føle meg ræva for å vurdere det en gang! :/ takk![]()