Ferie og bading

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Dere (dere som ikke har vært også kan svare!) som har vært på ferie til varmere strøk mens gravidmagen har struttet. Hvilke badetøy brukte dere? Vanlig bikini? Badedrakt? Evt. hvor kjøpte dere? :)

Har ikke vært på ferie i varmere strøk med struttende mage, men bruker(her hjemme) å hadde brukt vanlig bikini :-) skal ha med vanlig bikini(kjøpt på Cubus ifjor) når jeg skal til Tallinn i august :-)

Tenkte også på dette med varme og kulde. Helt grønn på alt så må man jo spørre. Å bade i sjøvann, kan jo ikke regne med 2 grader varmt vann å bade i, og vet at gravide skal være forsiktig med varme.. men hva med kulde? Er jo som regel sånn at når man hopper i sjøvann, så får kroppen en sånn OI! DET VAR KALDT HER GITT, før kroppen blir vant til "varmen" og det er greit.. hvordan blir fosteret påvirket av dette? Burde jeg unngå dette og heller holde meg til oppvarmet basseng?

Bruker tankini, heter det vel.. I den grad jeg er på stranden. Er 17 grader i vannet her vi er, så ikke fristende. Vært på badeland en gang, brukte den. Ikke direkte lekkert. :p

Brukte vanlig bikini og badet både i basseng og i sjøen. Det blir nok ikke så kaldt at det er noe skadelig! :) var ihvertfall ikke noe ubehag tilknyttet det

Back
Topp