Ferie med svigers

Hvordan går det?
Vi drar i morgen så det gjenstår å se :p

vi har kjøpt inn grind som skal skille noen rom, jeg har tatt en telefon til svigermor om mine bekymringer som hun har full forståelse for. Vi kommer også noen dager før den andre bikkja kommer til hytta sånn at vi muligens får noen rolige dager. Vi er enige om at bebis og hund ikke skal hilse på hverandre, og hvis det er noe antydning til noe som helst fra psycho-dog så tar svigermor den med seg hjem.

Alternativet er å ikke dra, men vi merker begge to her hjemme at etter lockdown og faens oldemor så trenger psyken vår et miljøskifte.
 
Vi drar i morgen så det gjenstår å se :p

vi har kjøpt inn grind som skal skille noen rom, jeg har tatt en telefon til svigermor om mine bekymringer som hun har full forståelse for. Vi kommer også noen dager før den andre bikkja kommer til hytta sånn at vi muligens får noen rolige dager. Vi er enige om at bebis og hund ikke skal hilse på hverandre, og hvis det er noe antydning til noe som helst fra psycho-dog så tar svigermor den med seg hjem.

Alternativet er å ikke dra, men vi merker begge to her hjemme at etter lockdown og faens oldemor så trenger psyken vår et miljøskifte.
Da er ihvertfall planen lagt! Håper dere får ett fint avbrekk alle sammen :)
 
Da er ihvertfall planen lagt! Håper dere får ett fint avbrekk alle sammen :)
Ja blir spennende utover uka/ukene. Det første som skjedde når vi kom var at bikkja bjeffa på babyen fordi han ville opp å hilse, mens vi ikke løftet ungen ned til han. Det likte ikke bebis, så han grein fordi det var skummelt. To be continued...
 
Back
Topp