Ferie i sommer

Det høres koselig ut :) Skal dere langt?

Skal til byske i sverige som hovedplass. Men blir det dårlig vær drar vi en anmen plass. Kanskje lengre sør i sverige. Må se ann kidsa litt også ;-)

Skal til byske i sverige som hovedplass. Men blir det dårlig vær drar vi en anmen plass. Kanskje lengre sør i sverige. Må se ann kidsa litt også ;-)

Ikke så dumt å ta hensyn til dem nei hehe.

Ikke så dumt å ta hensyn til dem nei hehe.

Hehe... de største ble sinna når vi stopper for 2 år siden. Og Aleksander liker å kjøre bil. Så vi er spente :-D

Drar til Mallorca om tre mnd :-D to uker i paradis ♥
Og så er det bare flere og flere kjentfolk som skal dit samtidig så det blir sikkert masse gøy :)
Det blir nok en tur til svigers og, oslo ig Østlandet også :)

:glasses1 Våger ikke å reise til utlandet i sommer når han er så liten. Har en drøm å ta med ungene til disney world usa en gang i fremtiden. :happy093.

:glasses1 Våger ikke å reise til utlandet i sommer når han er så liten. Har en drøm å ta med ungene til disney world usa en gang i fremtiden. :happy093.

Vil også dra dit når snuppa blir større, det er paradis for barn! :D

Vi har ingen planer :-/ tar det som det kommer. Har vært i syden nå i vinter, så tipper at det ikke blir særlig ferie i sommer, -dessverre!

Hvor gammel er han nå da? Dro med vår kar til Gran Canaria uka før han ble 6 mnd, gikk bare fint. Skulle faktisk heller dratt når han var mindre, og mindre mobil, han var litt vel utålmodig i sola, og skulle aktiviseres hele tida, hehe.
Er svært glad vi har med besteforeldrene som kan avlaste neste gang vi drar, da er han 10 mnd, og sikkert overalt! :P

Vi har ingen planer :-/ tar det som det kommer. Har vært i syden nå i vinter, så tipper at det ikke blir særlig ferie i sommer, -dessverre!

Men trenger ikkje nødvendigvis å reise så langt :) vi skal sove litt i telt og reise rundt i fylket :) synes det er supert, eg :)

Har så lyst til å reise ned til varmen...men er så redd for å ta fly med lille jenta her :-(. Ser for meg scenarioet med masse skrik På fly. Det skal sies at hun har hatt kolikk i 4 mnd, så det sitter fortsatt i. Misunner dere som tør :-).

Har så lyst til å reise ned til varmen...men er så redd for å ta fly med lille jenta her :-(. Ser for meg scenarioet med masse skrik På fly. Det skal sies at hun har hatt kolikk i 4 mnd, så det sitter fortsatt i. Misunner dere som tør :).

Huff, skjønnet at du er litt engstelig, men det ville nok gått greit! :) Skriker sikkert ikke hele veien hvertfall :p

Nei, spesielt barna pleier jo å synes at telt er kjekt! :-) men jeg synes ikke det er noe stas når det regner! Er så surt da synes jeg.. Og Sogn og fjordane er jo ikke akkurat kjent for sitt stabile vær :-p

Mannen min og jeg hadde faktisk bryllupsnatten våres i telt! Haha! :-)

Men ser poenget ditt. Trenger ikke reise langt for å ha ferie :-)

Huff, skjønnet at du er litt engstelig, men det ville nok gått greit! :) Skriker sikkert ikke hele veien hvertfall :p

Se om jeg får med samboeren:-). Han er vel hakket mer engstelig enn meg. Blir det ikke varmere strøk, får vi kjøre en tur til København. Noen som vet om noe bra sted å bo rundt der? Hotell, hytte etc i en tre-fire dager?

Se om jeg får med samboeren:-). Han er vel hakket mer engstelig enn meg. Blir det ikke varmere strøk, får vi kjøre en tur til København. Noen som vet om noe bra sted å bo rundt der? Hotell, hytte etc i en tre-fire dager?

Greit å komme seg litt bort hvertfall :D

Da må dere benytte muligheten! :) deilig å gjøre noe annet enn å bare være hjemme, får liksom ikke helt feriestemning når man har vært hjemme i ett år :p

Da må dere benytte muligheten! :) deilig å gjøre noe annet enn å bare være hjemme, får liksom ikke helt feriestemning når man har vært hjemme i ett år :p

Nei, det skal være både snickers og twist :p

Her blir det noen dager på båt(håper jeg får lurt meg unna, og bare sende med storesøster), 1 mnd i Telemark hos familie, 1 uke i Danmark bare vi 3 jentene..og lenger i planlegginga har jeg ikke kommet ;)

Back
Topp