Skal selv på campingferie med bobilen til svigers med et vennepar. Gleder oss masse :-D
Det høres koselig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal selv på campingferie med bobilen til svigers med et vennepar. Gleder oss masse :-D
Det høres koselig utSkal dere langt?
Skal til byske i sverige som hovedplass. Men blir det dårlig vær drar vi en anmen plass. Kanskje lengre sør i sverige. Må se ann kidsa litt også ;-)
Ikke så dumt å ta hensyn til dem nei hehe.
Våger ikke å reise til utlandet i sommer når han er så liten. Har en drøm å ta med ungene til disney world usa en gang i fremtiden.
![]()
Våger ikke å reise til utlandet i sommer når han er så liten. Har en drøm å ta med ungene til disney world usa en gang i fremtiden.
![]()
Vi har ingen planer :-/ tar det som det kommer. Har vært i syden nå i vinter, så tipper at det ikke blir særlig ferie i sommer, -dessverre!
Har så lyst til å reise ned til varmen...men er så redd for å ta fly med lille jenta her :-(. Ser for meg scenarioet med masse skrik På fly. Det skal sies at hun har hatt kolikk i 4 mnd, så det sitter fortsatt i. Misunner dere som tør.
Huff, skjønnet at du er litt engstelig, men det ville nok gått greit!Skriker sikkert ikke hele veien hvertfall
![]()
Se om jeg får med samboeren. Han er vel hakket mer engstelig enn meg. Blir det ikke varmere strøk, får vi kjøre en tur til København. Noen som vet om noe bra sted å bo rundt der? Hotell, hytte etc i en tre-fire dager?
Greit å komme seg litt bort hvertfall![]()
Da må dere benytte muligheten!deilig å gjøre noe annet enn å bare være hjemme, får liksom ikke helt feriestemning når man har vært hjemme i ett år
![]()