Ferie i permisjonen

Blir å ta ferie bådde i 2015 og 16 jeg. Får selfølgelig ikke full pott av feriepengeopptjenning, men bra nok til at det går.

Ser ikke ut som om dere regner på det, men dette gjør at jeg og gubben faktisk kan nå bhg start uten å ta en eneste dag ulønnet permisjon. Juli termin er sweet sammenlignet med september og får jeg bhg plass slik som sist nerver.

Blir å ta ferie bådde i 2015 og 16 jeg. Får selfølgelig ikke full pott av feriepengeopptjenning, men bra nok til at det går.

Ser ikke ut som om dere regner på det, men dette gjør at jeg og gubben faktisk kan nå bhg start uten å ta en eneste dag ulønnet permisjon. Juli termin er sweet sammenlignet med september og får jeg bhg plass slik som sist nerver.

Det er veldig greit. Jeg får vel permisjon frem til starten av august om jeg velger 80% lønn og permisjon i 59 uker. Så jeg er ikke avhengig av å ta begge periodene med ferie intill permisjonen for å få det til å gå opp. Og om det skulle bli behov stiller min mor opp denne gangen og da hun er ufør og passet frøkna fram til barnehage start... men det kan lønne seg å planlegge litt i forhold til barnehage start ja :)

Takk for mange gode svar:)

Back
Topp