Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestill dere solturÅåh så spennende, høres ut som dere er godt i gang med både turer og planlegging! Vi har hatt oss 1uke i new York, men det var ikke "sommerferie" så vi må ha oss en tur til en plass! Virker som syden ikke er en farlig plass og reise med baby i magen, så kanskje er vi heldig og få tak i en soltur vi og! Jeg har vært litt småskeptisk mtp varmen, maten og lang fly tid, men ser ut for at det er håp når jeg leser hva dere skalEllers får vi reise på biltur
Blir sist mulighet for ferie med 2seters cab hvertfall
![]()
Bestill dere solturTrenger jo ikke akkurat å dra uspesifisert til en luguber plass, men velg noe trygt.
Varmen tenker jeg å løse med skyggetid og innetid. Holder man seg unna salat, rått kjøtt og lugubre spisesteder tror jeg vi har god sjanse for å få en fin ferie.
kan forresten virkelig anbefale Malaga ;-)
Wiiii, det er jo perfekt! Svigers har leilighet der nede som vi bruker å låne. Har bodd i den i ett år også, og jobbet på skolen der nede. Synes det var en veldig god ide å få lånt leiligheten i sommer! Da kommer du jo nedover når vi er der kanskjeMalaga har jeg faktisk vært tidligere! farmor(som blir 80! I august) kjøpte seg ny leil der i mars.. Og jeg tenkte og dra på besøk til henne etter at baby er kommet, siden hun kun pleier og være der på vinteren. Men muligens jeg skal spør om og få låne den en ukes tid nå :-D
Ååh så spennende, høres ut som dere er godt i gang med både turer og planlegging! Vi har hatt oss 1uke i new York, men det var ikke "sommerferie" så vi må ha oss en tur til en plass! Virker som syden ikke er en farlig plass og reise med baby i magen, så kanskje er vi heldig og få tak i en soltur vi og! Jeg har vært litt småskeptisk mtp varmen, maten og lang fly tid, men ser ut for at det er håp når jeg leser hva dere skalEllers får vi reise på biltur
Blir sist mulighet for ferie med 2seters cab hvertfall
![]()
Da hadde jeg jammen prioritert siste mulighet med 2seters cab!!!!Soferie kan dere ta når lille kommer oxo
Sent from my iPhone using BV Forum
Wiiii, det er jo perfekt! Svigers har leilighet der nede som vi bruker å låne. Har bodd i den i ett år også, og jobbet på skolen der nede. Synes det var en veldig god ide å få lånt leiligheten i sommer! Da kommer du jo nedover når vi er der kanskjeSynes det er perfekt med både sol, sommer, strand, god mat og masse shopping
Gleder meg til å shoppe til lillemann. Vi var nedover i påsken også, men da visste vi ikke kjønn så da ble det ikke shoppet så mye.