Ferie :-D

Heleneh87

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei :)
Har dere planlagt noen form for ferie i sommer? Noen som skal på utenlands turer? Syden, storby, hytten etc? :) klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil enda, eller klarer.. Formen er super nå! Men vi har ikke felles ferie før 17.juli!

Vi reiser til Spania 19.juli og blir i 3 uker :-) Har lenge vært spent på om jeg klarte turen(den ble bestilt før jeg ble gravid), men så langt ser det lyst ut. Svigers har leilighet der(og vi har bodd der tidligere), så det er som å komme på hytta. Føles veldig trygt, siden jeg vet hvordan huset er, vet jeg får sove i en god seng, kjenner maten og vet hvor det føles trygt å spise og ikke minst vet hvor jeg må dra om noe skulle skje.

Vi var 10 dager i Frankrike i juni :-) Det var vel igrunn ferieplanene for i år :-P Var veldig godt å reise bort litt altså :-D

Me har hatt ein lanngweekend i Sandnes/Ålgård.
I slutten av månen ska me ned igjen, men då går turen vidare t Danmark, Tyskland og Sverige i campingbuss :P
Shopping i Tyskland(ska berre rett øve grenso), Legoland, badeland og Bilka i Danmark, Ullared + Grensehandel i Sverige :P
Blir ei intensiv veka :P

Her blir det ei uke på Sørlandet midterste ferieuka:) ellers impulsivt!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi drar til mamma i sverige om 3 dager :) Blir dær i litt over en uke :) Så blir det en overnatting og hunderfossen på tur hjem.
Så er vi hjemme noen dager før vi tar en ukes campingtur til sortland med et vennepar ;)

sendt fra Note 3 - sengekos

Ååh så spennende, høres ut som dere er godt i gang med både turer og planlegging! Vi har hatt oss 1uke i new York, men det var ikke "sommerferie" så vi må ha oss en tur til en plass! Virker som syden ikke er en farlig plass og reise med baby i magen, så kanskje er vi heldig og få tak i en soltur vi og! Jeg har vært litt småskeptisk mtp varmen, maten og lang fly tid, men ser ut for at det er håp når jeg leser hva dere skal :D Ellers får vi reise på biltur :) Blir sist mulighet for ferie med 2seters cab hvertfall :p

Ååh så spennende, høres ut som dere er godt i gang med både turer og planlegging! Vi har hatt oss 1uke i new York, men det var ikke "sommerferie" så vi må ha oss en tur til en plass! Virker som syden ikke er en farlig plass og reise med baby i magen, så kanskje er vi heldig og få tak i en soltur vi og! Jeg har vært litt småskeptisk mtp varmen, maten og lang fly tid, men ser ut for at det er håp når jeg leser hva dere skal :D Ellers får vi reise på biltur :) Blir sist mulighet for ferie med 2seters cab hvertfall :p
Bestill dere soltur :-) Trenger jo ikke akkurat å dra uspesifisert til en luguber plass, men velg noe trygt. :-) Varmen tenker jeg å løse med skyggetid og innetid. Holder man seg unna salat, rått kjøtt og lugubre spisesteder tror jeg vi har god sjanse for å få en fin ferie. :-) kan forresten virkelig anbefale Malaga ;-)

Bestill dere soltur :) Trenger jo ikke akkurat å dra uspesifisert til en luguber plass, men velg noe trygt. :) Varmen tenker jeg å løse med skyggetid og innetid. Holder man seg unna salat, rått kjøtt og lugubre spisesteder tror jeg vi har god sjanse for å få en fin ferie. :) kan forresten virkelig anbefale Malaga ;-)

Malaga har jeg faktisk vært tidligere! farmor(som blir 80! I august) kjøpte seg ny leil der i mars.. Og jeg tenkte og dra på besøk til henne etter at baby er kommet, siden hun kun pleier og være der på vinteren. Men muligens jeg skal spør om og få låne den en ukes tid nå :-D

Malaga har jeg faktisk vært tidligere! farmor(som blir 80! I august) kjøpte seg ny leil der i mars.. Og jeg tenkte og dra på besøk til henne etter at baby er kommet, siden hun kun pleier og være der på vinteren. Men muligens jeg skal spør om og få låne den en ukes tid nå :-D
Wiiii, det er jo perfekt! Svigers har leilighet der nede som vi bruker å låne. Har bodd i den i ett år også, og jobbet på skolen der nede. Synes det var en veldig god ide å få lånt leiligheten i sommer! Da kommer du jo nedover når vi er der kanskje :-) Synes det er perfekt med både sol, sommer, strand, god mat og masse shopping :-) Gleder meg til å shoppe til lillemann. Vi var nedover i påsken også, men da visste vi ikke kjønn så da ble det ikke shoppet så mye.

Vi har veldig lyst til å ta oss en kjøretur sørover, men formen min er elendig, så det spørs om det blir tur.

Formen er kjempe bra for tida så håper på ein danmarkstur i begynnelsen av august :D

Da hadde jeg jammen prioritert siste mulighet med 2seters cab!!!! ;) Soferie kan dere ta når lille kommer oxo ;)

Ferdig med utenlandsturene, vært i Kroatia og Hellas. Synes 4,5 t i fly var i meste laget, så glad resten av ferien skal tilbringes i norge. Vi skal en tur til hjemstedet til mannen + at jeg skal besøke ei venninne i Oslo ei helg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da hadde jeg jammen prioritert siste mulighet med 2seters cab!!!! ;) Soferie kan dere ta når lille kommer oxo ;)

Åååå kanskje vi sier jatakk begge deler :D Bilen er så utrolig gøy og kjøre! Stor motor (i forhold til i min lille Peugeot(skal kjøpe ny nå!) den går godt og ser kul ut, veteranbil.. Så folk snur seg og kikker:cool: Moro! Er så ubesluttsom :-/ vil gjøre alt!

Wiiii, det er jo perfekt! Svigers har leilighet der nede som vi bruker å låne. Har bodd i den i ett år også, og jobbet på skolen der nede. Synes det var en veldig god ide å få lånt leiligheten i sommer! Da kommer du jo nedover når vi er der kanskje :) Synes det er perfekt med både sol, sommer, strand, god mat og masse shopping :) Gleder meg til å shoppe til lillemann. Vi var nedover i påsken også, men da visste vi ikke kjønn så da ble det ikke shoppet så mye.

Artig da! Mulig vi sees der nede engang da ;) kjekt med leil i syden, og da vet man hva man kommer til! Vanskelig og velge, men må vel først høre med farmoren ;) hihi

Back
Topp