Ferie 2014!

Litt rundt omkring på Vestlandet tenker eg. Bergen (har familie der), og en tur til Stavanger.

Skulle egentlig til Danmark da 5-åringene vil til Legoland. Men det var før graviditeten. Har ikkje lyst å reise så langt med en liten en.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her tar vi det litt på sparket.
Orker vi blir det litt smått i Norge, om ikke blir vi hjemme :)
 
Vi skal til Hunderfossen og kanskje til Kristiansand med dyreparkbesøk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Blir det ferie på dere i år? Isåfall hvor går turen?
Vurderer sterkt en sydentur men ikke før til høsten evnt da vi skal bruke sommeren til å flytte og komme på plass :)

Vi skal til Kristiandsand og besøke dyreparken, for å se kardemomme by og sabeltann. Har en på 3 som gleder seg. Ellers skal vi sikkert oppholde oss i sverige i strømstad på hytta til samboers familie.
 
Med oppussing av hus i hele sommer blir det nok lite ferie. Mulig en tur til Kristiansand, da storesøster gjerne vil dit og vi egentlig skulle dit i fjor. Utenom det håper jeg på en tur til vinteren igjen :)
 
Sommerplaner:bygge hus, bygge terasse på hytta, obligatorisk tur til svigers på vestlandet, dåp til vår lille og en sydentur på høsten :p
 
Skal ikke legge noen planer med det første. Eneste vi har bestemt oss for er at vi ikke skal til syden i år. Blir sikkert så uvant, siden dette har vært tradisjon hvert år...men vil ikke reise til varmen med en så liten en :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi drar til Spania i august.
Har en bestemor som bor der så er veldig greit .
Stor fin eiendom så slipper stresse med noe
Gleeeder meg!
 
Tur til Spania i juli er bestilt. Det blir første gang 2-åringen skal fly også, så det blir spennende :)
 
Vi har tenkt litt på Danmark til sommeren og syden til høsten. Det ble snakk om thailand til vinteren neste år i stede. Noen med erfaring med 7 måneder gamle barn i Thailand? Litt skeptisk..

Har dere tenkt noe mer på å reise? Vi vurdere det samme..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi vurderer en Thailandtur i januar. Da er lille åtte måneder. Spurte på helsestasjonen og fikk til svar at det var ikke noe de ville fraråde, og at det er nokså vanlig å reise dit med små. Hun sa jeg kunne høre med reisevaksinasjonsstasjonen om de hadde noen anbefalinger. Hepatitt A-vaksinen blir vanligvis ikke gitt til barn under et år. Helsesøster sa også at det kan være lurt å prate med noen som har reist dit før med små, for å få tips og sånt :)
 
Skal dere bestille selv eller charter?
Vi ser litt på cruise i Karibien nå eller så blir fet Thailand..er bare ikke så gira på Thailand egentlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp