Ferie 2014!

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Blir det ferie på dere i år? Isåfall hvor går turen?
Vurderer sterkt en sydentur men ikke før til høsten evnt da vi skal bruke sommeren til å flytte og komme på plass :)
 
Jeg skal på ferie til Fuerteventura om 2 uker. Har lyst å reise vekk litt før bebisen kommer.
Men så har jeg lyst å reise vekk en gang til høsten eller vinteren også, med mini.
Når man har mammaperm så trenger man ikke lide seg gjennom en hel norsk vinter :)
 
Vi har planer om å være hjemme i år :) Fartet rundt en del sommeren 2012 når lillegutt var baby, og det var veldig slitsomt. Med under 2 år mellom de to yngste så orker jeg ikke tanken på å reise bort :p
 
Blir iallfall København og Kristiansand.
Og så er jeg rimelig sikker på at det blir Spania og Bergen.
Spania blir ikke før høsten hvis det.
Reiste mye da jeg var i permisjon med guttungen. Både innenlands, Danmark, Sverige, Tyskland og Spania. Gikk kjempe fint.
Men kvier meg litt mer nå som jeg blir å reise med 2.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg håper vi får kommet oss til varmere strøk i høst en gang :) Ellers skal vi nok litt på hytten i løpet av sommeren.
 
Blir bare hjemme i sommer tror jeg :) blir varmere strøk til vinteren heller ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Blir vel en liten tur til Sverige, en fast plass mannen og familien hans har vært i absolutt alle år:).. Vi tar sannsynligvis med oss min mamma som vi pleier, å drar alene som vår familie, uavhengige av svigerfamilien da:p..
Kommer da til å dra med ei på 3år, og bebis på ca 3mnd:)..

I 2011 dro vi på ferie (til samme stedet) 10 dager etter at frøkna vår var født, gikk kjempefint det:).. Eneste det var ikke spesielt behagelig å sitte 3-4 timer i bil, med mørbanka underliv:p..
 
Har vurdert å reise til gran canaria sammen med en venninne i slutten av august, men har begynt å tenke at det kansje er litt for varmt der da. Får se om jeg finner en annen plass vi kan reise istede :p
 
Her blir det tur til stockholm til familie, og en kjernefamilie tur med mann, nyfødt og 2 åring til kristiansand dyrepark. Kanskje det blir en langweekend for meg og kjæresten til høsten og, men den er ikke bestemt
 
For vår del blir det stor fokus på hus og hjem denne sommeren, men prøve å skvise inn litt familie og ferietid:)
 
Vi har tenkt litt på Danmark til sommeren og syden til høsten. Det ble snakk om thailand til vinteren neste år i stede. Noen med erfaring med 7 måneder gamle barn i Thailand? Litt skeptisk..
 
Vi tar med barna til Hellas (Rhodos) to uker i slutten av september :) selve sommerferien har vi ingen store planer. Tar det litt som det kommer :)
 
Håper på en deilig sommer på hytten. Kjenner det er langt nok vekk, og gleder meg til å feriere med hele familien der:) Krysser fingrene for bra vær, så blir det late dager ved naustet!
 
Noen med erfaring med 7 måneder gamle barn i Thailand? Litt skeptisk..


Kjenner en som dro med begge barna sine, en nesten nyfødt og en på to år urooolig unge til Thailand. Det gikk kjempefint. :)
Uten at jeg har gjort det selv, så har jeg inntrykk av at god planlegging har endelig å si.
 
Her blir det en tur til danmark og en tur til østlandet :)
 
Hær blir det nok bare noen helger i campingvogna til svigers og hytta til mor og far siden mannen ikke skal ha ferie :) skal både i bryllup og konfirmasjon i tilegg til vår egen dåp så da blir det helt sikkert noen langhelger også :-D
 
Blir nok ei uke i Danmark i sommer, og en spontantur til Spania/Portugal e.l til høsten :)
 
Nei, vi holder oss hjemme i år. Blir nok ett par turer på hytta til foreldrene mine, men orker ikke langtur med 4 små unger :/
 
Back
Topp