Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt var i skjønneste orden med JENTA Det er jente!! Omg. Lundring sa det var gutt jeg ler enda, har ledd siden jordmoren sa at det ikke er gutt Trodde ikke mine egne ører.
Ja tenk at du sa det Så moroJeg SA det!! Det datt ei jente ned i hodet på meg når jeg leste innlegget ditt tidligere i dag, var HELT FEIL at du liksom ventet gutt!
Men så herlig! Både at alt er i skjønneste orden, og at det kommer ei lita frøken! Tenk det da.
Ja har en sønn på 14. Og nå har vi trodd siden 15. Desember at det blir gutt For det sa jo han på JessheimGratulerer! Så gøy[emoji16] jenter er så bra[emoji23][emoji1360] (har selv 2 fra før). Har du barn fra før?
Han tar visst feil 5% av gangene.. Jeg var 13+3Omg! Gratulerer så mye Ødelag statistikken hans litt vel det.. Hvor langt på vei var du da du var der? Shit, jeg som planla storhandling etter min på fredag
Tusen takkMen det er faktisk sånn at noen ganger sier de feil så tidlig fordi jenter og gutter ser veldig likt ut i uke 12/13.
Men hurra! Såå artig med jente da, velkommen i jenteklubben
Han tar visst feil 5% av gangene.. Jeg var 13+3
Ja det er nok lurtFår utsette storhandlingen 5,5 uke til
Tusen takkSå godt å høre at alt står bra til!! og velkommen i jentegjengen
Ja hun sjekket tre ganger nå Ingenting som stakk ut der gittGratulerer med vel overstått oul!
Spennende med jente, får bare håpe de har rett kjønn nå da
Ja hun sjekket tre ganger nå Ingenting som stakk ut der gitt