Ferdig på Oul..

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
Alt var i skjønneste orden med JENTA❤️:hilarious: Det er jente!! :hilarious: Omg. Lundring sa det var gutt:hilarious: jeg ler enda, har ledd siden jordmoren sa at det ikke er gutt:hilarious: Trodde ikke mine egne ører.

Gratulerer! Så gøy[emoji16] jenter er så bra[emoji23][emoji1360] (har selv 2 fra før). Har du barn fra før?

Alt var i skjønneste orden med JENTA❤️:hilarious: Det er jente!! :hilarious: Omg. Lundring sa det var gutt:hilarious: jeg ler enda, har ledd siden jordmoren sa at det ikke er gutt:hilarious: Trodde ikke mine egne ører.

Jeg SA det!! Det datt ei jente ned i hodet på meg når jeg leste innlegget ditt tidligere i dag, var HELT FEIL at du liksom ventet gutt!

Men så herlig! Både at alt er i skjønneste orden, og at det kommer ei lita frøken! Tenk det da. :Heartpink:Heartpink

Jeg SA det!! Det datt ei jente ned i hodet på meg når jeg leste innlegget ditt tidligere i dag, var HELT FEIL at du liksom ventet gutt!

Men så herlig! Både at alt er i skjønneste orden, og at det kommer ei lita frøken! Tenk det da. :Heartpink:Heartpink
Ja tenk at du sa det:hilarious: Så moro❤️

Men det er faktisk sånn at noen ganger sier de feil så tidlig fordi jenter og gutter ser veldig likt ut i uke 12/13.

Men hurra! Såå artig med jente da, velkommen i jenteklubben

Omg! Gratulerer så mye :) Ødelag statistikken hans litt vel det.. Hvor langt på vei var du da du var der? Shit, jeg som planla storhandling etter min på fredag :P

Så godt å høre at alt står bra til!! :) og velkommen i jentegjengen :P :D

Gratulerer med overstått ul! :Heartred

Gratulerer med overstått oul. Kjekt med en av hver.
Tror jeg da. Ikke at jeg vet haha. Har 3 gutter.

Gratulerer så mye med ei jente i magen :p
Og med vell overstått oul :D
Hva sier storebror til at det nå kommer ei jente i stede ? :p

Back
Topp