GratulererAlt var i skjønneste orden med JENTA Det er jente!! Omg. Lundring sa det var gutt jeg ler enda, har ledd siden jordmoren sa at det ikke er gutt Trodde ikke mine egne ører.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererAlt var i skjønneste orden med JENTA Det er jente!! Omg. Lundring sa det var gutt jeg ler enda, har ledd siden jordmoren sa at det ikke er gutt Trodde ikke mine egne ører.
Tusen takkGratulerer
Ikke si sånn a han da to jenter til meg.. om det endrer seg nå, så «dør jeg litt» Hahaha...!! Tvilling 2 er litt lur, så hverken Lundring eller overlegen på sykehuset kunne si helt sikkert ... Oul på tirsdag, så vi får seHan tar visst feil 5% av gangene.. Jeg var 13+3
Blir spennende å se da Jeg var jo sååå sikker selv på at det er guttIkke si sånn a han da to jenter til meg.. om det endrer seg nå, så «dør jeg litt» Hahaha...!! Tvilling 2 er litt lur, så hverken Lundring eller overlegen på sykehuset kunne si helt sikkert ... Oul på tirsdag, så vi får se
Tusen takk Så lenge alt er bra bryr jeg meg ikke om kjønnet. Var bare hodet mitt som var innstilt på guttGratulerer så gøy med jente. Jeg venter også jente, og har gutt fra før
Han trodde han så penisen som sto rett opp.. Flere ganger også.. Så feil kan man taGratulerer med en liten jente i magen [emoji7] så overraskende det må være! Særlig siden han «alltid» tar rett på kjønn, ser det ut som [emoji1] Kan jeg spørre hvordan han så kjønnet når du var hos han? Altså hva gjorde at han mente det var gutt? Interessant [emoji4]
Tusen takkOg gratulerer så mye med vel overstått UL og jenta i magen <3
Han trodde han så penisen som sto rett opp.. Flere ganger også.. Så feil kan man ta
Nei vi så at den lå i veien men..Haha! Så morsomt, og sjokkerende [emoji1] Lurer på hva han har sett? Navlestrengen kanskje[emoji4]
Jenter er ganske hoven før kjønnsleppene "lukker" seg og derfor kan det se ut som en gutt så tidlig. Er derfor de egentlig ikke vil se etter kjønn så tidlig fordi det er faktisk veldig lett å ta feil. Anbefaler deg å se film om fosterets utvikling, der får man se kjønnsområdene i i første trimester og se hvordan det utvikler seg. Så det på tv en gang, utrolig fascinerende =)Haha! Så morsomt, og sjokkerende [emoji1] Lurer på hva han har sett? Navlestrengen kanskje[emoji4]
Alt var i skjønneste orden med JENTA[emoji173]️ Det er jente!! Omg. Lundring sa det var gutt jeg ler enda, har ledd siden jordmoren sa at det ikke er gutt Trodde ikke mine egne ører.
Ja det er det viktigsteSå utrolig gøy [emoji173]️[emoji173]️
Godt at alt stod bra til!! [emoji1][emoji173]️
Gratulerer [emoji173]️ Jeg fikk vite gutt på TUL, men jente i dag på OUL. Stor overraskelse
Ja, enig i at det viktigste er om alt står bra til.Tusen takk Så lenge alt er bra bryr jeg meg ikke om kjønnet. Var bare hodet mitt som var innstilt på gutt
Det vil jeg troOi! Nå blir jeg stresset[emoji23] Har en del blått i hus allerede! Men jeg var i uke 16 og fikk vite gutt så da er det gjerne mer "safe"[emoji28]??