Ferdig på Oul..

:hilarious: Han tar visst feil 5% av gangene..:hilarious: Jeg var 13+3:)
Ikke si sånn a :p han da to jenter til meg.. om det endrer seg nå, så «dør jeg litt» :p Hahaha...!! Tvilling 2 er litt lur, så hverken Lundring eller overlegen på sykehuset kunne si helt sikkert ... Oul på tirsdag, så vi får se :p

Gratulerer med en liten jente i magen [emoji7] så overraskende det må være! Særlig siden han «alltid» tar rett på kjønn, ser det ut som [emoji1] Kan jeg spørre hvordan han så kjønnet når du var hos han? Altså hva gjorde at han mente det var gutt? Interessant [emoji4]

Gratulerer:Heartred så gøy med jente. Jeg venter også jente, og har gutt fra før:D

Ikke si sånn a :p han da to jenter til meg.. om det endrer seg nå, så «dør jeg litt» :p Hahaha...!! Tvilling 2 er litt lur, så hverken Lundring eller overlegen på sykehuset kunne si helt sikkert ... Oul på tirsdag, så vi får se :p
:hilarious: Blir spennende å se da:) Jeg var jo sååå sikker selv på at det er gutt:angelic:

Gratulerer med en liten jente i magen [emoji7] så overraskende det må være! Særlig siden han «alltid» tar rett på kjønn, ser det ut som [emoji1] Kan jeg spørre hvordan han så kjønnet når du var hos han? Altså hva gjorde at han mente det var gutt? Interessant [emoji4]
Han trodde han så penisen som sto rett opp..:hilarious: Flere ganger også..:wideyed: Så feil kan man ta;)

Haha! Så morsomt, og sjokkerende [emoji1] Lurer på hva han har sett? Navlestrengen kanskje[emoji4]
Jenter er ganske hoven før kjønnsleppene "lukker" seg og derfor kan det se ut som en gutt så tidlig. Er derfor de egentlig ikke vil se etter kjønn så tidlig fordi det er faktisk veldig lett å ta feil. Anbefaler deg å se film om fosterets utvikling, der får man se kjønnsområdene i i første trimester og se hvordan det utvikler seg. Så det på tv en gang, utrolig fascinerende =)

Nå er jeg ekstra spendt på UL om en uke selv. Lundring mente 90% sikkert at vi venter jente og har hatt magefølelse på det samme selv. Blir overraska hvis det gjemmer seg en liten gutt der plutselig :hilarious:

Back
Topp