Fenikkelte

Takk! Jeg har ren fennikelte :) skal teste å drikke den selv tre ganger om dagen og se om det har effekt, før jeg prøver å gi han. Skal sies at han vanligvis ikke er mye plaget med luft, ble litt plaget etter jeg startet på penicillin..
Ja det er greit :-) eg drikker te og jenten vår elsket te også! Slurper det I seg :-D

Vi er på dag to med te nå. Jeg drakk en kopp i går og to i dag,og så har mini fått litt (men det meste kommer ut). Hadde en gigaeksplosjon med bæsj i natt. Hehe! Utover alt. Og har hatt to i dag også. Han har ikke vært forstoppet,men det som har kommet ut av kroppen i dag er betydelig mye mer enn tidligere. Vet ikke om det skyldes teen,men kan jo virke sånn.

Jeg kjøpte pukka Fennikel te, var noe om 3 typer Fennikel eller så det sto på pakken. Gutten min får noen ml før hvert måltid og jeg merker stor forskjell når han ikke har fått på en dag :) han har hatt mye luft og må jobbe hardt for å få ut avføring med denne morsmelkerstatningen men med Fennikelte før og litt malt i selve melka går det bra :)

Back
Topp